printlogo


ارائه برنامه‌های مدیرعامل جدید ماهان در مجمع سالانه؛
تکمیل زنجیره فولاد؛ اولویت شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان
تکمیل زنجیره فولاد؛ اولویت شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان
کد خبر: 678
مجمع عمومی سالانه شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، صورت‌های مالی سال ۱۳۹۷و عملکرد مدیریتی این شرکت را به تصویب رساند. در مجمع شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، ابتدا گزارش مالی سال ۹۷ قرا‌ئت و پس از آن نیز حسابرس قانونی شرکت گزارش حسابرسی خود را برای سهامداران قرائت کرد.
صادق جاهد خطیبی مدیرعامل جدید شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان طی سخنان کوتاهی به بیان ایده‌ها و برنامه‌های شرکت برای دوره‌های کوتاه مدت و میان مدت پرداخت و اظهار کرد: درحال حاضر مهمترین برنامه پیش رو اصلاح ساختار اداری، سازمانی و مالی و همچنین طراحی استراتژی درازمدت درخصوص عملیاتی شدن پیشبرد اهداف و انتظارات مدیریت گروه و سهامداران است. خطیبی افزود: اهمیت قرار گرفتن و ایفای نقش پررنگ‌تر در صنعت فولاد و معدن کشور در آینده نزدیک برای شرکت اهمیت زیادی دارد. به‌طوری‌که تلاش می‌کنیم به‌عنوان شرکتی که می‌تواند در صنعت فولاد حرفی برای گفتن داشته باشد، به ایفای نقش بپردازیم. وی تکمیل واحد‌های دخیل در زنجیره فولاد را یک حرکت استراتژیک دانست و گفت: تولید هرکدام از اجزای زنجیره فولاد برای ما یک اصل است و باید با برنامه‌ریزی مناسب به این اهداف برسیم و آنگاه صادرات محوری را سرلوحه اقدامات آتی خود قرار دهیم. خطیبی درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای شرکت خاطرنشان کرد: با تبیین یک استراتژی فنی و دقیق باید هم در زمینه معدن و هم فولاد و از سوی دیگر با توجه به اسناد بالادستی و برنامه چشم‌انداز ۱۴۰۴بتوانیم توسعه‌های صنعتی و معدنی‌مان را هدفمند جلو ببریم. مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان برقراری نظم و انضباط مالی را یکی از اهداف مهم کاری خود برشمرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مختلف خود، داشتن نظم و انضباط مالی یک اصل ضروری است و از این پس همه اقدامات باید براساس برنامه‌های مصوب انجام شود تا از هزینه‌های غیر ضروری که باعث افزایش هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده می‌شود، جلوگیری کرد. وی همچنین بر نهادینه شدن تفکر بهره‌وری و رسیدن به نقطه‌ای که تمام اقدامات انجام شده در پروژه‌ها مثمرثمر باشد، تاکید کرد.
گفتنی است هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان که زیرمجموعه گروه مالی گردشگری است در استان کرمان فولاد بافت را اجرایی کرده و فاز دوم این طرح را در دستور کار خود دارد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/678