printlogo


در دیدار زاهدی با وزیر اقتصاد،صورت گرفت
انتقاد از مالیات ۴۵۰۰ میلیارد تومانی کرمان در سال ۹۸
انتقاد از مالیات ۴۵۰۰ میلیارد تومانی کرمان در سال ۹۸
کد خبر: 700
در ادامه انتقادها از مالیات تعیین شده برای استان کرمان در سال 98، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از دیدار خود با وزیر اقتصاد و مساعدت وی برای کاهش پرداخت مالیات استان در سال 98 خبر داده است که باید منتظر بمانیم و ببینیم وعده وزیر تحقق می یابد یا خیر؟.
محمد مهدی زاهدی در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی، در اعتراضی، مخالفت خود را با پرداخت مالیات ۴۵۰۰ میلیاردتومانی استان در سال ۹۸ عنوان کرد: متاسفانه شاهد افزایش سنگین ۴۸ درصدی پرداخت مالیات استان کرمان نسبت به سال گذشته هستیم که این افزایش مالیات بازار کسب و کار استان را تعطیل و معیشت مردم را نابود می کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا این مالیات سنگین، اعتراض بازاریان و صنایع استان را به دنبال داشته و پرداخت چنین مبلغی خارج از توان استان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز بارها با افزایش مالیات استان مخالفت کرده و این موضوع را به مسئولین کشور اعلام کردیم که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته سهم مالیات استان کاهش پیدا کرده است.

در این دیدار با دستور وزیر اقتصاد و دارایی مقرر شد، مساعدت لازم در کاهش پرداخت مالیات استان صورت گرفته و سهم مالیات استان کرمان کاهش پیدا کند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/700