printlogo


رشد خیره‌کننده در فروش؛
۶۵ درصد رشد در فروش تیرماه «گهرزمین» نسبت به خردادماه
۶۵ درصد رشد در فروش تیرماه «گهرزمین» نسبت به خردادماه
کد خبر: 710
نرخ فروش کنسانتره سنگ آهن گهرزمین با افزایش محسوس نرخ نسبت به خرداد ماه به ۸ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال رسیده و نرخ فروش کلوخه سنگ آهن نیز با ۱ درصد افزایش نسبت به ماه قبل از آن به ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال رسید.
شرکت سنگ آهن گهر زمین در ماه گذشته عملکرد جالب توجهی را به ثبت رساند و با کسب درآمد عملیاتی ۸ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریالی جمع کل درآمد‌های عملیاتی خود از ابتدای سال مالی (ابتدای دی ماه ۱۳۹۷) تا پایان تیر ماه به بیش از ۳۴ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال رساند. 

رشد خیره‌کننده مبلغ فروش نسبت به ماه‌های اخیر

در حالی که میانگین فروش ماهیانه شرکت در ماه‌های اخیر ۴.۲۰۰ میلیارد ریال بوده، مبلغ فروش تیر ماه بیش از دو برابر متوسط فروش ماه‌های اخیر بوده و نسبت به فروش خرداد ماه نیز افزایش ۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش کنسانتره سنگ آهن با افزایش محسوس نرخ نسبت به خرداد ماه به ۸ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال رسیده و نرخ فروش کلوخه سنگ آهن نیز با ۱ درصد افزایش نسبت به ماه قبل از آن به ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال رسید.

در نمودار نوسان نرخ فروش محصولات اصلی سنگ آهن گهر زمین ارائه شده است.
رشد خیره‌کننده مبلغ فروش نسبت به ماه‌های اخیر


در نمودار دیگر مبالغ فروش ماهیانه شرکت در ۳ ماه گذشته به همراه مقایسه آن با زمان مشابه سال مالی گذشته را مشاهده می‌کنیم. 
رشد خیره‌کننده مبلغ فروش نسبت به ماه‌های اخیر

همانگونه که در نمودار نیز قابل مشاهده است، جمع فروش تجمیعی ۷ ماهه شرکت از ابتدای دی ماه ۱۳۹۷ تا پایان تیر ماه ۱۳۹۸ به ۳۴ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ افزایش بیش از ۱۳۳ درصدی را نشان می‌دهد. افزایش فروش ناشی از رشد مقادیر فروش به میزان ۱۴ درصد و افزایش متوسط ۱۰۰ درصدی نرخ‌های فروش محصولات شرکت بوده است. 
مقادیر فروش تجمیعی ۷ ماهه شرکت به ۱۱.۶ میلیون تن رسیده و این مقدار در مدت زمان سال مالی قبل معادل ۱۰.۲ میلیون تن بوده است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/710