printlogo


توریسم آپ کرمان با حضور"جاوید مومنی"
برگزاری سومین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری اتاق کرمان
برگزاری سومین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری اتاق کرمان
کد خبر: 959
سومین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان با عنوان توریسم آپ کرمان و حضور"جاوید مومنی" برگزار شد.کارگاه تجربه، رویدادی‌ است که در آن متخصصان و فعالان حوزه های گردشگری و صنایع دستی در گروه های مختلف، داستان تجربه ها، شکست‌ها و موفقیت های خود را بازگو می کنند.

مومنی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است و توانسته جایزه اول ماراتون برنامه نویسی موبایل دانشگاه صنعتی شریف را در سال 96 کسب کند. وی بنیانگذار رویداد ملی توریسم آپ در شهرهای کرمان، تهران، یزد و اصفهان بود که پس از دوره ای رشد، تعطیل شد. مومنی، در این کارگاه تجربه به ارائه تجربیات خود از شکل گیری و تعطیل شدن این استارت آپ پرداخت.  

گفتنی است اولین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری و صنایع دستی نیز نیمه نخست شهریورماه جاری با عنوان گردشگری از کرمان تا سمنان با حضور"محمد جهانشاهی"، فعال حوزه گردشگری و دارای مدرک دکتری حرفه ای مدیریت عالی گردشگری برگزار شد. دومین کارگاه تجربه نیز 26 شهریورماه گذشته با عنوان معماری بومی و توسعه گردشگری و با حضور"الهه آذرنوش" فعال حوزه گردشگری و دارای مدرک فوق لیسانس معماری برگزار شد.

این کارگاه‌ها هر ماه دوبار در اتاق کرمان برگزار می‌شود که کارآفرینان، دانشجویان، فعالان کسب‌ و کار و علاقمندان حوزه گردشگری و صنایع دستی می توانند در این کارگاه ها شرکت نمایند.

همچنین چهارمین کارگاه تجربه 22 مهر98 با موضوع زندگی با کویر و با حضور"معین افضلی" در محل اتاق کرمان برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای ثبت نام و حضور در رویداد کارگاه تجربه به سایت https://kermantrip.com مراجعه نمایند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/959