• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
پلیس سیرجان ردیابی کرد؛

سرقت ناکام ۲ هزار تن گندله سنگ‌ آهن

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری پنج عامل سرقت ۲ هزار تن سنگ آهن و توقیف ۲ کامیون در راستای این پرونده در این شهرستان خبر داد...

سرهنگ جواد خواجه‌پور افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و همکاری عوامل یکی از شرکت معدنی و صنعتی این شهرستان از قصد تعدادی افراد برای سرقت مقادیری گندله سنگ آهن و انتقال آنها به یکی از استان های مرکزی کشور برای فروش، مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: در ادامه مأموران پلیس آگاهی ضمن رصد فعالیت این عاملان سرقت با انجام پیجوئی های تخصصی، پنج متهم دخیل در این سرقت ها را شناسایی و طی چند عملیات دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیرجان بیان داشت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود با معرفی یک نفر مالخر در استان یزد، تاکنون به سرقت بیش از ۲ هزار تن گندله سنگ آهن و انتقال آنها به استان یزد و حتی دریافت کرایه حمل اعتراف کردند که همچنان تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان،سرهنگ جواد خواجه پور در خاتمه بر تعامل مردم با پلیس تاکید کرد و از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از جمله قاچاق منابع طبیعی و ملی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10666
اخبار مرتبط
نظرات شما