• چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 17 April 2024

  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 17 April 2024
جوینده کار، یابنده است؛

4 استارت آپ برای بیرون آمدن از لاک بیکاری

بیکاری درد بزرگی است، به ویژه در جامعه ای مثل ایران که پل های ارتباطی بین نیروی کار و کارفرما تکامل نیافته است. در چند سال اخیر سایت های و استارت آپ هایی در حوزه استخدام و یافتن شغل، کار خود را آغاز کردند تا حلقه های رسیدنِ دو سوی بازار کار به یکدیگر را تکمیل کنند.

 ایران تلنت

ایران‌تلنت بزرگترین وب سایت استخدامی ایران است که نزدیک به یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن در آمده اند و بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام میدهند.سایت ایران‌تلنت تحت مالکیت و مدیریت شرکت آریا تالین گام از سال ۱۳۸۳ با ارایه خدمات آنلاین برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان راه اندازی شد. ایران‌تلنت طی این سالها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است. اما ایران تلنت چه خدماتی ارائه می کند؟ ایران‌تلنت یک سرویس کاملا آنلاین است. این سرویس برای افراد متخصص و مسلط به زبان انگلیسی امکان یافتن بهترین فرصت‌های کاری و حرفه‌ای را در سراسر ایران در بهترین شرکت‌ها فراهم می‌سازد. همچنین از طریق این سایت، شرکت‌ها و موسسات می‌توانند بهترین مدیران و متخصصین را در کمترین زمان یافته و از آنان برای فعالیت در مجموعه خود دعوت به همکاری نمایند.

کاربوم

کاربوم سامانه‌ای متعلق به شرکت دانش بنیان توسعه سرمایه انسانی آریا سابین، با هدف کمک به داشتن زندگی_شغلی بهتر است و مجموعه کاملی از خدمات مورد نیاز کارجویان جهت توانمندسازی در زندگی شغلی ارائه نموده است. تست‌های خودشناسی جهت شناخت انتظارات شغلی، رزومه‌ساز فارسی و انگلیسی آنلاین جهت معرفی حرفه‌ای کارجویان، معرفی برندکارفرمایی سازمان‌ها جهت آشنایی کارجویان با فرهنگ و محیط کار آن‌ها، انتشار آگهی‌های استخدامی جهت اطلاع‌رسانی آخرین فرصت‌های شغلی، مقالات و محتوای آموزشی جهت کمک به ارتقا عملکرد کارجویان در محیط کار از خدمات عمده کاربوم است.

جابینجا

جابینجا یک سامانه کاریابی آنلاین با بیشترین تعداد آگاهی استخدام در ایران است. همین امروز تعداد آگهی های استخدام در این سامانه به 9 هزار و 532 آگهی رسیده و 4هزار و 40 شرکت ایرانی هم به دنبال نیروی کار مورد نظر خود در جابینجا می گردند. جابینجا هم چنین به جویندگان کار در نوشتن رزومه استاندارد کمک می کند.

پونیشا

اگر دنبال کار ثابت نیستید و به قول معروف، می خواهید زمان کار خود را خود تعیین کنید، پونیشا گزینه های خوبی برای شما دارد. پونیشا می گوید«ما یک بازار کار آنلاین نیستیم. در واقع ما یک کارخانه آنلاین هستیم که با فراهم کردن ابزار مناسب برای انسانهای با انگیزه، کمک می کنیم تا جهان به مکان بهتری برای زندگی تبدیل شود». ما برای همه امکاناتی را فراهم می آوریم تا بتوانند با اطمینان و بدون حضور فیزیکی با یکدیگر کار کنند، پروژه ها را انجام دهند، محصولات جدید خلق کنند، و یا کیفیت محصولات فعلی را بهبود بخشند. ما کمک می کنیم بهره وری افزایش یابد و ساعات مفید کاری بیشتر شود.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2431
اخبار مرتبط
نظرات شما