• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تاکید کرد

زمان‌بندی قطع برق صنایع اعلام شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان کرمان گفت: در صورت نیاز به قطع برق صنایع لازم است برنامه زمان‌بندی خاموشی تدوین و در اختیار صنایع قرار گیرد تا از بروز مشکلات بعدی برای این واحدها جلوگیری شود.

مهدی حسینی نژاد تاکید کرد: لازم است در بسیاری از بخش ها با نگاه استانی برای حل مشکلات موجود در استان تدبیر و برنامه ریزی شود و اقدامات لازم صورت گیرد.
رئیس صمت کرمان یادآور شد: قطع ناگهانی برق صنایع در استان با ایجاد چالش در روند تولید واحدهای صنعتی و با تاثیرگذاری در زنجیره های تولید، آینده بازار محصولات تولیدی این واحدها را با چالش مواجه می‌کند.
وی ضمن اشاره به این مطلب که با ایجاد چالش در بازار محصولات تولیدی صنایع، دستگاه های متعددی برای حل مشکلات این بخش وارد می شوند، افزود: چندین سال تلاش شده در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از واردات جلوگیری و از تولید داخلی حمایت شود و در این زمینه ضرورت دارد زیرساخت های مورد نظر را به شکلی ایجاد کنیم که زنجیره تولید دچار مشکل نشود.
حسینی نژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از صنایع استان کرمان در حوزه تولید برق ورود کرده و اینک ۲ هزار مگاوات برق با حمایت صنایع استان کرمان تولید می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های استان و برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه صنعت در استان لازم است پیش بینی های لازم برای تامین انرژی مورد نیاز صنایع استان در سال های آینده انجام شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان یادآور شد: صورتی که به صورت واحد به موضوعات نگاه و برنامه ریزی کنیم از ایجاد چالش های بعدی جلوگیری می شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3685
اخبار مرتبط
نظرات شما