• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اعلام کرد؛

پیشرفت ۵۴ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کرمان

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان میزان پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در حال حاضر را ۵۴ درصد اعلام کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال درصد پیشرفت فیزیکی پروژه ها به ۹۱ برسد.

جعفر رودری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در قالب جهش تولید، ۳۱ پروژه در قالب نیپا و همچنین ۱۹۸ پروژه که دستگاه های اجرایی استان پیشنهاد داده اند، داریم.
وی ادامه داد: برای اجرای ۲۲۴ پروژه اقتصاد مقاومتی فوق الذکر(برخی پروژه ها مشترک هستند) در استان به ۱۱۹ هزار و ۷۰۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و به بیش از ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی نیاز است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد:  از ۱۱ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری که برنامه ریزی شده بود امسال در استان انجام شود تا پایان تیرماه ۳۵۵۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان رسوب کرده که سبب ایجاد فرصت شغلی برای ۲۸۳۶ نفر شده است.
وی میزان پیشرفت فیزیکی کل پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در حال حاضر را ۵۴ درصد اعلام کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های اقتصادمقاومتی استان به ۹۱ برسد.
رودری با بیان اینکه استان کرمان رتبه ۱۸ اقتصاد دانش بنیان را در کشور دارد اما ظرفیت استان کرمان بیشتر از این است که اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است، ادامه داد: کل پروژه های استان در حوزه اقتصاد مقاومتی ۶۴۳ پروژه به تصویب رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: از ۱۲ وزارتخانه ای که درخواست کردیم برش استانی پروژه ها در استان را ارائه دهند، شس وزارتخانه تاکنون نداده اند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3758
اخبار مرتبط
نظرات شما