• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
به پاس ارزش‌‍‌آفرینی در تحول وتوسعه کسب و کار؛

در اجلاس مدیران ارزش‌آفرین از «مدیرعامل سیمان کرمان» تقدیر شد

در اجلاسیه سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول وتوسعه کسب وکار که با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد از مدیرعامل سیمان کرمان به پاس ارزش‌آفرینی در تحول وتوسعه کسب وکار تقدیر شد.

در این همایش که درمحل مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران و با حضور دکتر تابش معاون وزیر صمت و مدیرعامل حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد از مدیران وتلاشگران عرصه کارآفرینی وتوسعه کسب وکار تجلیل به عمل آمد.
هدف از برگزاری این رویداد، اشاعه فرهنگ کارآفرینی و تولید؛ و رویکرد این همایش تجلیل از مدیران برتر واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی بوده و محورهای کارآفرینی، خلاقیت، استفاده از تکنولوژی برتر و بومی سازی، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت از جمله ملاکهای ارزیابی مدیران در این اجلاس بشمار رفته است.
مهندس فریدون رحمانی مدیرعامل گروه صنایع سیمان کرمان درخصوص کسب این افتخار عنوان داشت: از جمله اهداف و رویکردهای سیمان کرمان بعنوان یک بنگاه اقتصادی توانمند، اهمیت دادن به مدیریت استراتژیک در کسب کار تخصصی صنعت سیمان وبتن وتوجه به نقش مهارت، خلاقیت و نوآوری، همچنین توسعه اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه‌ ی تولید، تنوع بخشی به محصولات مطابق با نیاز بازار و متقاضیان ضمن ایجاد ارزش افزوده و گسترش فعالیت‌های کیفیت محور است که حاصل آن منجر به تداوم نقش اثر بخش سیمان کرمان در توسعه فضای کسب وکار استان، منطقه و کشور شده است.
مدیرعامل سیمان کرمان با اشاره به پروژه ی راه اندازی مرکز تحقیقات شرکت سیمان کرمان اظهار داشت: این اقدام سبب حرکت علمی و عملی مجموعه بسوی تولید سیمان های نوین و از جمله سیمان حفاری فراساحل، سیمان و بتن سیلیکومنگنز، سیمان LC3 و نیز اقدامات زیربنایی همچون پتروگرافی بتن و …. بوده است که مصداق بارز عملیاتی شدن طرحها و برنامه ریزی های اثر بخش در ارزش آفرینی حوزه توسعه فضای کسب وکار است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3823
اخبار مرتبط
نظرات شما