• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
عضو شورا: ۵ نفر مصاحبه شدند؛

از انتخاب شهردار کرمان چه خبر؟

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه همه تلاش شورا، انتخاب فردی شایسته برای آینده تصدی مدیریت شهری در موعد قانونی آن است گفت: پس از ارزیابی های مختلف تاکنون پنج گزینه باقی مانده برای انتخاب شهردار کرمان مصاحبه شده‌اند.

حسین چناریان افزود: این افراد سعید شعرباف تبریزی، رضا امینی اصفهانی، علیرضا قاری قرآن(به صورت ویدئوکنفرانسی)، محسن پوراسماعیلی (سرپرست کنونی شهرداری) و محمدامین سالاری پور هستند.
وی در عین حال تاکید کرد که بررسی ها در خصوص دیگر گزینه ها برای انتخاب مدیریت شهری کرمان نیز همچنان ادامه دارد.
چناریان اظهار داشت: ۲ ماه پیش، حتی قبل از آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان، بحث انتخاب شهردار را آغاز کردیم و این شورا به دور از فضای تعلقات و وضع فعلی تلاش دارد فردی مناسب برای مدیریت شهرداری انتخاب شود لذا در قالب فراخوان اعلام کردیم شهروندان، متخصصان، نخبگان و هرکسی که بتواند در این فرایند کمک کند، معرفی شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرمان تصریح کرد: در نهایت بیش از یکصد نفر در فراخوان شورای اسلامی این شهر و همچنین توسط اعضا معرفی شدند که طی فرایندی در حال بررسی، پایش و تطبیق با اسناد بالادستی هستند که تعدادی محدود از این میزان باقی ماند.
وی ادامه داد: در این خصوص از پنج نفر از گزینه های باقی مانده نیز مصاحبه گرفته شد و پس آن ضمن اینکه همچنان بررسی ها ادامه دارد، فردی مناسب و منطبق با اهداف شورای شهر برای شهردار انتخاب خواهد شد.
چناریان گفت: طی چند روز آینده افراد دیگری هم مصاحبه می شوند و پس از آن گزینه اصلی و شایسته برای شهرداری کرمان معرفی می شود.
وی با اشاره به روند ارزیابی افراد مصاحبه شونده افزود: شورای اسلامی شهر کرمان در جلسات فشرده حتی طی روزهای تعطیل تلاش دارد که تا پایان زمان قانونی، شهردار کرمان را معرفی کند.
عضو شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: در همین زمینه رزومه و برنامه این افراد در سایت شورا و نیز مصاحبه در پیج اینستاگرام شورا به صورت زنده و طبق برنامه تعیین شده به اطلاع عموم می‌رسد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3852
اخبار مرتبط
نظرات شما