• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

کسب رتبه برتر «برق جنوب کرمان»

شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان برای ششمین سال متوالی در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در بیست و سومین جشنواره شهید رجائی استان کرمان، انتخاب شد.

در آئینی که با حضور استاندار، معاونین و جمعی از مدیران ارشد ادارات و دستگاههای اجرایی استان، در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان، بیست و یکم شهریور ماه برگزار شد، از برگزیدگان و تلاشگران عرصه خدمت در حوزه نظام اداری و دستگاه های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ در راستای اجرای سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری تقدیر به عمل آمد.
استاندار کرمان با انتقاد از غیر شفاف بودن بخش هایی از نظام اداری و تاکید بر اصلاح آن، توسعه دولت الکترونیک را ضرورتی اجتناب ناپذیر و در راستای فساد ستیزی در نظام اداری دانست.
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین امتیاز در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی برگزیده شد.
اهم اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت که منجر به کسب موفقیت مذکور گردیده است شامل:
·         کسب رتبه نخست کشوری در برق رسانی به روستاهای فاقد برق سال ۹۹
·         بهبود چشمگیر شاخص های کلیدی عملکرد از جمله کاهش تلفات انرژی از ۵/۱۷ در صد به ۴/۱۱ درصد
·         کاهش خاموشی هر مشترک در سال (از ۷۵۰ دقیقه به ۱۵۰دقیقه)
·         نصب بیش از ۱۵ هزار کنتور هوشمند به منظور پایش مصرف مشترکان
·         ارائه بیش از ۸۰ خدمت غیرحضوری در پورتال شرکت
·         پیاده سازی دریاچه داده و راه اندازی گذرگاه سرویس    ESBدر راستای یکپارچگی نرم‌افزارها و مدیریت کلان داده
·          انجام پروژه های بهبود از جمله بهبود مدیریت فرآیندهای کسب و کار، طرح ریزی نظام مدیریت دارایی های فیزیکی _ استقرار نظام استعدادیابی و توانمندسازی نیروی انسانی
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،در پایان مراسم لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط استاندار به مهندس عبدالوحید مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان،اهداء گردید.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3931
اخبار مرتبط
نظرات شما