• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
تیم والیبال «فولاد سیرجان ایرانیان» قهرمان آسیا شد

درخشش نام «میدکو» بر بام قاره کهن

مرحله ‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با چهار دیدار در کشور تایلند برگزارشد که در دیدار نهایی تیم فولاد سیرجان نماینده ایران و تنها تیم بدون شکست این دوره از مسابقات به مصاف العربی قطر رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم فولاد سیرجان با کسب ۶ برد متوالی به مقام قهرمانی سال ۲۰۲۱ باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت .
صابر کاظمی امتیاز آورترین بازیکن این دوره از مسابقات نام گرفت.
پیام تبریک استاندارکرمان

استاندار کرمان با صدور پیامی، قهرمانی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان را در قاره آسیا تبریک گفت.
متن پیام دکتر علی زینی وند استاندار کرمان به شرح زیر است:
به نام خدا
قهرمانی غرورآفرین تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در مسابقات جام باشگاه های قاره کهن آسیا، مایه افتخار و سربلندی جامعه ورزشی ایران عزیز اسلامی و به خصوص استان کرمان و شهرستان سیرجان است.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به حضور بازیکنان، کادرفنی و دست‌اندرکاران این تیم و همه هواداران و علاقه مندان به ورزش والیبال، آرزومند تداوم این مسیر بالنده و کسب افتخارات بیشتر در عرصه ورزش استان هستم و به همت و اراده این عزیزان درود می فرستم و از مسئولان شرکت فولاد سیرجان ایرانیان برای حمایتها و پشتیبانیها تقدیر می نمایم.
موفقیت همه ورزشکاران ساعی استان کرمان را در تمامی مراحل زندگی از درگاه خداوند حکیم مسئلت دارم.
استقبال در فرودگاه بین المللی امام خمینی
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا در بدو ورود به تهران مورد استقبال مهندس فیض‌بخشیان مدیر مجتمع بردسیر،مهندس شکری مدیر امور مالی فولاد سیرجان ، حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و داورزنی رئیس فدراسیون والیبال قرار گرفتند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3965
اخبار مرتبط
نظرات شما