• شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024

  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024
با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی؛

ساخت کارخانه ورق گالوانیزه در کرمان آغاز شد

عملیات اجرایی احداث کارخانه ورق گالوانیزه و ورق‌های رنگی در شهر جوپار آغاز شد. کارخانه تولید ورق گالوانیزه و رنگی با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و در مدت زمان ۳۰ ماه احداث خواهد شد...

مدیرعامل شرکت توسعه بین الملل صنعت پارس و مجری طرح در این آیین گفت: این طرح شامل ۲ کارخانه تولید ورق گالوانیزه با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن و ورق های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن اجرا می شود.
احمد خراسانی افزود: برای اجرای این طرح در گام نخست مطالعه اولیه و بازاریابی را انجام و بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: این پروژه برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۷۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی دارد و اجرای طرح هیچگونه اثرات زیست محیطی مخربی نخواهد داشت.
مجری طرح کارخانه تولید ورق های گالوانیزه و رنگی اظهار داشت: زنجیره فولاد با راه اندازی ورق های فولادی از سنگ تا رنگ به صورت کامل می شود و به صادرات خارجی نیز می توانیم نگاه داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: اجرای چنین طرح های توسعه صنعتی، موجب توانمندی سایر صنایع، اشتغال‌زایی بیشتر و ارتباط بهتر صنعت و دانشگاه و توسعه زیرساخت ها می شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10335
اخبار مرتبط
نظرات شما