• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
استاندار کرمان توضیح داد؛

آخرین وضعیت تالار مرکزی و کاروانسرای وکیل

استاندار کرمان درباره سرنوشت پروژه های نیمه تمام از جمله تالار مرکزی و کاروانسرای وکیل گفت: در پروژه تالار مرکزی کارها در حال انجام و تقریبا تمام شده است و کاروانسرا وکیل نیز اختلافی در قرارداد داشت که دو جلسه مفصل در تهران داشتیم و در آستانه تکمیل شدن است.

همزمان با دومین روز از هفته دولت استاندار کرمان، معاونان و مدیران ستادی استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل استان با حضور در گلزار شهدای کرمان با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
علی زینی وند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی، باهنر و حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: گلزار شهدای کرمان آوازه جهانی دارد و وظیفه داشتیم برای ادای احترام شها ر هفته دولت حضور پیدا کنیم.
وی افزود: هفته دولت علاوه بر اینکه یادآور نام شهیدان رجایی و باهنر است، فرصتی است تا در کنار تبلیغات گسترده ای که دشمنان جمهوری اسلامی برای دلسردکردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی انجام می دهند، ما نیز از این فرصت استفاده کرده و خدمات نظام را به مردم معرفی کنیم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای هفته دولت در استان کرمان تدارک دیده ایم، تصریح کرد: هر هشت سال یک بار، هفته دولت شرایط خاصی دارد و خلاء بین دو دولت موجب می شود برنامه های این هفته مفصل نباشد و هنوز امروز عصر با رای مجلس دولت جدید مستقر می شود.
وی بیان کرد: از جمله برنامه های ما در هفته دولت در استان کرمان سفر به شهرستان ها، گفت و گوی رسانه ای، دیدار با خانواده شهدای دولت و دستگاه های نظامی و انتظامی، افتتاح پروژه های عمرانی و ... است که امیدواریم با همکاری رسانه برنامه ها را پررنگ اجرا کنیم.
زینی وند افزود: پروژه ها احصاء شده و معاونین و بنده برای افتتاح آنها به شهرستان ها سفر می کنیم و فردا در شهربابک حضور خواهیم داشت.
وی درباره سرنوشت سه پروژه مهم تالار مرکزی شهر کرمان، ساختمان جدید استانداری و کاروانسرای وکیل گفت: پروژه ساختمان استانداری مراحل پایانی را طی می کند، این پروژه هزینه سنگین و پیچیدگی هایی داشت و با کمبود اعتبار مواجه شده بود که بنده هفتگی بازدید دارم و امیدوارم در ماه های اول استقرار دولت جدید این ساختمان بهره برداری شود.
استاندار کرمان گفت: در پروژه تالار مرکزی کارها در حال انجام و تقریبا تمام شده است و کاروانسرا وکیل نیز اختلافی در قرارداد داشت که دو جلسه مفصل در تهران داشتیم و در آستانه تکمیل شدن است و در آغاز فعالیت دولت جدید این پروژه ها در اولویت تکمیل و بهره براری قرار دارند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3856
اخبار مرتبط
نظرات شما