• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024

  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024
قائم مقام «شستا» از شرکت صنایع مس شهید باهنر بازدید کرد؛

«فباهنر» در مسیر ایجاد رونق اقتصادی

قائم مقام «شستا» در بازدید از شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: تلاش مدیران و کارکنان شرکت‌هایی همچون مس شهید باهنر، علاوه بر ایجاد رونق در اقتصاد کشور، در تامین معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوار بازنشسته مستمری‌بگیر و بیمه شده تامین اجتماعی نیز به شدت اثرگذار خواهد بود...

به گزارش «اقتصاد کرمان» به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع مس شهید باهنر، در جریان بازدید مقامات عالی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از این مجموعه که با حضور زه‌تابیان، قائم‌مقام شستا، عباس‌زاده، معاون راهبری هلدینگ‌ها، حسینی، مدیر راهبری هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و سلیمی مدیر راهبری هلدینگ صدرتامین، انجام شد، زه‌تابیان با حضور در جمع مدیران و کارکنان شرکت مس شهید باهنر، از تلاش‌های این افراد به خصوص در شرایط تحریم و کرونا قدردانی کرد و گفت: به دلیل عضویت شرکت مس شهید باهنر در هلدینگ تاصیکو که درصد بالایی از آن به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی اختصاص دارد، هر خلاقیت و ابتکاری که به سودآوری این مجموعه بینجامد، اثری مستقیم بر معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوار تحت پوشش تامین اجتماعی خواهد داشت.
وی از کارکنان بخش‌های مختلف مس شهید باهنر خواست با نگاه به آینده، فعالیت‌های سازنده را در دستور کار خود قرار دهند تا پس از دوره خدمتی آن‌ها، دیگران نیز بتوانند از ثمره خدمات استفاده و برای رشد و پیشرفت مجموعه، برنامه‌ریزی کنند.
در این نشست، همچنین عباس‌زاده، معاون راهبری هلدینگ‌ها، ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای گسترش فعالیت‌ها در مجموعه مس شهید باهنر را مطلوب دانست و مطرح کرد: همدلی مثال‌زدنی بین همکاران این مجموعه که موجب حفظ آرامش و در عین حال افزایش بهره‌وری در شرکت شده، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
معاون راهبری هلدینگ‌ها همچنین از برگزاری مناسب مجمع عمومی شرکت، تقدیر کرد و خواستار برنامه‌ریزی در خصوص استفاده از ظرفیت سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های ملی مس و ایمیدرو برای حضور مستقیم و فعال در حوزه معدنی شد.
وی با تاکید بر اهمیت حضور مستقیم شرکت صنایع مس شهید باهنر در بخش معدن، بیان کرد: اگرچه در گذشته انجام این اقدامات با سهولت بیشتری همراه بود اما امروز هم می‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها، این امکان ارزشمند را در اختیار گرفت.
در جریان این بازدید، مجید ضیائی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر ضمن تشکر از حضور مقامات عالی شستا برای حضور در مجتمع این شرکت، به ارائه گزارشی از افتخارات این مجموعه در سال‌های اخیر پرداخت و عنوان کرد: با همت و همدلی به وجود آمده در مس باهنر، علی‌رغم تحریم‌ها، شاهد روند رو به‌ رشد فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف تولید، فروش، صادرات و… بوده‌ایم. درصد رشد عملکرد صادرات سال ۱۴۰۰ نسبت به سال پیش از آن، ۳۷۳ درصد و رشد سود خالص سال گذشته نسبت به دو سال پیش، ۱۰۴ درصد بوده است.
 بازدید از خطوط تولیدی مس شهید باهنر، برنامه دیگر مقامات عالی شستا در این مجموعه بود که در هر بخش توضیحات مربوطه توسط مسئولان ارائه شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4374
اخبار مرتبط
نظرات شما