• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
در اولین روز اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می شود؛

مجمع افزایش سرمایه گل‌گهر

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اول اسفندماه ۱۴۰۱ (دوشنبه هفته آینده) به مجمع افزایش سرمایه می رود. معاون مالی اقتصادی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه اول اسفند ۱۴۰۱ به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه این شرکت خبر داد...

محمود زیدآبادی، معاون مالی و اقتصادی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، در حاشیه رویداد ایده های فناورانه گل گهر درباره برگزاری این مجمع خاطر نشان کرد: طی هفته آتی گل گهر با حضور سهامداران خود برنامه افزایش سرمایه به میزان ۱۶ هزار میلیارد تومان (معادل ۸۰ درصد سرمایه فعلی) به رای گیری خواهد گذاشت.
وی تاکید کرد : این افزایش سرمایه طی دو مرحله در دستور کاراست. مرحله نخست از محل سود انباشته با هدف بهره گیری از معافیت مالیاتی و مرحله دوم از محل آورده نقدی و مطالبات به انجام می رسد.
زیدآبادی در پاسخ به این پرسش که تا چه میزان افزایش سرمایه قبلی صرف پروژه های شرکت شد، اظهار داشت : در برنامه افزایش سرمایه قبلی، رقمی بیش از آنچه که مورد تایید بورس قرار گرفت، در پروژه های گل گهر صرف شد. این بار نیز سرمایه گل گهر از ۲۰هزار میلیارد تومان به ۳۶ هزار میلیارد تومان با هدف جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر و تامین بخشی ازسرمایه درگردش مورد نیاز برای خرید سنگ آهن افزایش می یابد.
نتایج حاصل از افزایش سرمایه قبلی گل گهر:

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6662
اخبار مرتبط
نظرات شما