• دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 May 2024

  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 May 2024
همزمان با آیین تجلیل از خیران دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان کلید خورد؛

سلسله‌رویداد توسعه صنایع پایین‌دستی مس

آیین تجلیل از خیران دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.همزمان با این برنامه‌، سند سلسله‌رویداد توسعه صنایع پایین‌دستی مس نیز به امضای مدیر مجتمع مس سرچشمه و رئیس دانشگاه ولی عصر رسید...

در این مراسم عسکری امام‌جمعه رفسنجان، رضایی فرماندار رفسنجان،  پاک‌نژاد مشاور و مسئول پارلمانی بنیاد علوی کشور، محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.
رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در این مراسم گفت: ۷۰درصد فضاهای کاربردی دانشگاه اعم از حصار دانشگاه، ۴خوابگاه، آزمایشگاه، دانشکده ادبیات و علوم انسانی و… توسط خیّرانی همچون مرحوم فروتنی، صبوری، امین، شمسی و دیگر نیکوکاران ایجاد شده و ایشان پایه‌گذار این مجموعه علمی شهرستان بودند که در حال حاضر دومین مرکز جامع علمی استان، بعد از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
رضا رنجبرکریمی با تقدیر از همراهی و همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با دانشگاه، از مدیر مجتمع قدردانی و ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی جنوب‌شرق کشور در این دانشگاه، یکی از کارهای مهم در این زمینه است؛ قبلاً نمونه‌های معدنی مس سرچشمه به تهران می‌رفت و پس از ماه‌ها نتیجه آن فرستاده می‌شد که با راه‌اندازی این آزمایشگاه، نتایج با مدت‌زمان کمی به سرچشمه فرستاده خواهد شد.
به‌ گزارش روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان،در ادامه این مراسم، از حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به‌عنوان یکی از خیّران دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان به پاس کارهای خیر و ارزشمند برای توسعه و شکوفایی دانشگاه تجلیل شد.
همچنین در پایان، با رونمایی پوستر «رویداد ملی توسعه صنایع پایین‌دستی مس»‌، سند سلسله‌رویداد توسعه صنایع پایین‌دستی مس به امضای مدیر مجتمع و رئیس دانشگاه رسید و تفاهم‌نامه راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی شهدای صنعت مس نیز بین مهندس محققی و دکتر رنجبرکریمی منعقد شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8595
اخبار مرتبط
نظرات شما