• جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024

  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024
بازداشت سه کارمند منابع‌طبیعی جیرفت؛

باند قاچاق چوب در جنوب کرمان متلاشی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام باند قاچاق چوب در جنوب کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه سه کارمند منابع طبیعی این شهرستان نیز بازداشت شدند...

افشین صالحی افزود: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونان اداره منابع طبیعی این شهرستان و ۲ نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان کرمان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی ۲ نفر از اشخاص خارج از اداره مذکور، بدون اخذ مجوزهای لازم، پروانه حمل و خارج از شبکه، اقدام به قاچاق چوب به استان های شمالی کشور می کردند که با صدور دستورات قضایی محموله های قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه با بیان اینکه در برخورد با فساد مصمم هستیم و برخورد با مجرمان یقه سفید و فساد اداری اقتصادی برنامه اصلی دستگاه قضایی در شهرستان جیرفت است اظهار داشت: تمام حساب های بانکی و مسائل مالی مرتبط با این تخلف شناسایی شده و تحت رصد بازپرسی شعبه دوم دادگاه جیرفت قرار گرفته و دستورات مقتضی نیز در این زمینه صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تاکید کرد: همچنین متهمان دیگری نیز در موضوع فساد مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و تحت رصد دادستانی هستند که تحقیقات در این زمینه نیز همچنان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: با هرگونه جرائم مالی که از ناحیه کارمندان دولت انجام می شود به نحوی که خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند با شدت برخورد قانونی خواهد شد.
صالحی نژاد افزود: متهمان این پرونده با قطع درختان در جنوب استان کرمان اقدام به قاچاق چوب به شهرهای شمالی کشور می کردند.
به گزارش ایرنا،وی افزود: در این رابطه پنج نفر در شهرستان جیرفت در (جنوب کرمان) دستگیر و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است و دستورات قضایی لازم به منظور دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9394
اخبار مرتبط
نظرات شما