printlogo


گسترش شهرهای قرمز از جنوب به مرکز کشور؛
خودنمایی موج پنجم کرونا در کرمان
خودنمایی موج پنجم کرونا در کرمان
کد خبر: 3557
در استان کرمان در هفته اخیر، تداوم افزایش بارز روند بستری مبتلایان به کرونا دیده می‌شود و موارد فوت افزایش یافته است. بروز موارد بستری در استان، همچنان از متوسط کشوری بیشتر است و مرگ و میر کرونایی در استان هم از متوسط کشوری بیشتر شده است.
در حال حاضر  به گفته وزارت بهداشتی ها، در هفته گذشته شاهد تداوم روند افزایشی در موارد سرپایی مثبت کرونا بوده‌ایم و تعداد بیماران سرپایی مثبت در کشور نسبت به هفته قبل‌تر حدود ۴ درصد افزایش داشته است. در استان‌های جنوبی کشور به ویژه ۵ استان بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد شاهد افزایش روند بیماری هستیم.

در عین حال باید توجه کرد که در حال حاضر بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شاهد گسترش شهرهای قرمز کرونا از جنوب به مرکز کشور هستیم. به طوری که شهرستان مهران در استان ایلام، شهرهای تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان در استان بوشهر، شهرهای دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهرهای ایرانشهر، خاش، زابل و زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، شهرهای گراش، لارستان و لامرد در فارس، شهرهای بم، رودبار جنوب، قلعه گنج، کرمان و منوجان در استان کرمان، شهرهای بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، خمیر، رودان، قشم و میناب در استان هرمزگان و شهرستان یزد در استان یزد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.



 
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3557