printlogo


مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان کرمان:
اولویت کامیون‌داران کرمانی انتقال کالاهای اساسی باشد
اولویت کامیون‌داران کرمانی انتقال کالاهای اساسی باشد
کد خبر: 3590
مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان کرمان از شرکت های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر این استان خواست برای انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد کرمان سریع تر اقدام کنند.
سید علی حاج سید علیخانی افزود: در حال حاضر تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده بویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز دامداران ضروری است لذا شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای این استان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون‌های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام کنند.
وی ادامه داد: این اجازه به آنها داده می شود تا بارنامه انتقال محمولات را از مبدا بندر امام به مقصد این استان را خودشان صادر کنند.
حاج سید علیخانی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که طی روزهای اخیر با تشکل های صنفی بخش حمل ونقل کالای استان کرمان داشته ایم ، انتظار می رود روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی مربوط به استان کرمان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان افزود: پیگیری های مجدانه ما برای حمل و نقل کالاهای اساسی در روزهای آتی به شکل ویژه ای تداوم خواهد داشت و جریان حمل و نقل و اعزام ناوگان نیز در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان رصد می شود لذا به شرکت‌های حمل و نقلی و مالکان کامیون هایی که همکاری لازم با مبذول نمایند در آینده موراد تشویقی بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) به این استان، خصوصا در سه ماه نخست هر سال، همواره یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و اکنون با توجه به دپوی کالاهای اساسی کرمان در این بندر به ویژه نهاده های دامی، این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
حاج سید علیخانی به خلاصه وضعیت آماری بخش حمل و نقل کالای استان کرمان اشاره کرد و گفت: حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع تریلر، کامیون و کامیونت، همچنین تعداد ۱۸ هزار و ۹۰۰ راننده حرفه ای توام با ۳۰۶ شرکت و موسسه حمل و نقلی کار جابجای انواع کالاها را از مبدادی سراسر استان کرمان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و از این تلاشگران که همیشه در انتقال کالاهای مورد نیاز مردم همت گمارده اند، قدردانی می‌شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3590