printlogo


رییس پلیس آگاهی کرمان خبر داد
کشف ۳ مورد سرقت طلا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کرمان
کشف ۳ مورد سرقت طلا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کرمان
کد خبر: 3648
رییس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند چهار نفره سارقان فرا استانی و کشف سه فقره سرقت طلاجات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از چند منزل خبر داد.
سرهنگ یداله حسن‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی برای کشف سرقت طلاجات و دلار از چند منزل در کرمان به سرنخ هایی دست پیدا کرده و متوجه شدند عاملان سرقت اهل یکی از استان های غربی کشور هستند.
وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت ها را شناسایی و از حضور گاه و بی گاه آنان در استان کرمان و استان لرستان مطلع شدند.
حسن‌پور تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران ضمن اخذ نیابت قضائی و اعزام یک تیم ویژه به یکی از نقاط استان لرستان موفق شدند طی چند عملیات جداگانه هر چهار متهم را هنگام تردد در سطح شهر و در منزلشان دستگیر  کنند که این متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان کرمان و مواجهه با شواهد و مدارک موجود به سه فقره سرقت طلاجات و دلار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
رییس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مال باختگان یادآور شد: این چهار نفر که در قالب اعضای یک باند با پرسه زنی در محله های شهر، منازل خالی را شناسایی و به صورت شبانه با ورود از طریق پنجره، نورگیر، بالکن و تراس های فاقد حفاظ یا دیگر منافذ قابل عبور اقدام به سرقت اموال ارزشمند به ویژه طلاجات می کردند و به استانی دیگر می رفتند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3648