printlogo


با حضور مجازی رئیس‌جمهور؛
۲۴ کیلومتر راه ارتباطی استان کرمان افتتاح شد
۲۴ کیلومتر راه ارتباطی استان کرمان افتتاح شد
کد خبر: 3658
۲۴ کیلومتر راه ارتباطی اصلی از جمله ۱۰ کیلومتر از محور شهربابک - هرات و ۱۴ کیلومتر از مسیر ارتباطی کرمان - راور - دیهوک روز پنجشنبه در قالب پروژه‌های بزرگراهی و راه اصلی وزارت راه و شهرسازی با فرمان رئیس‌جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.
این مراسم افتتاح در قالب هشتاد و یکمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید برگزار شد.
۱۴ کیلومتر از باند دوم محور کرمان - راور از کیلومتر ۴۶ تا ۶۰ در حوزه استحفاظی شهرستان راور و ۱۰ کیلومتر از محور شهربابک به هرات(استان یزد) از کیلومتر ۱۹ تا ۲۹ از مجموع این پروژه ۴۴ کیلومتری را در بر می گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در تشریح جزییات این طرح ها ۱۴ کیلومتر از این ۲۴ کیلومتر بخش هایی از قطعه های سه و چهار باند دوم محور کرمان - راور در حوزه شهرستان راور است.
علی حاجی زاده ادامه داد: همچنین قطعه چهار محور شهربابک - هرات به طول ۱۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان شهربابک است.
وی با اشاره به اعتبار این ۲۴ کیلومتر راه ارتباطی اظهار داشت: برای این مسیرها در مجموع ۲ هزار میلیارد ریال از محل شرکت زیرساخت توسعه راه‌های کشور هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: این پروژه‌ها از چند وقت اخیر بنا به تاکید استاندار کرمان برای استفاده عموم مردم و مسافران زیر بار ترافیک رفت و امروز به طور رسمی بهره برداری شد.
وی یادآور شد: اجرای این پروژه‌ها موجب تسهیل در امور تردد برون شهری مردم، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش حوادث جاده‌ای و روان سازی جریان ترافیک در استان شده است.
۳۲۱ کیلومتر پروژه بزرگراهی و راه اصلی روز پنجشنبه در سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3658