printlogo


گوگل بازهم نقش آفرینی کرد؛
این گوشی های اندروید ارزش خریدن دارند
این گوشی های اندروید ارزش خریدن دارند
کد خبر: 3696
سایت وایرد، گوشی‌های اندروید زیادی را بررسی کرد و چند گوشی خوب که ارزش خریدن دارد را معرفی کرده است.
چگونه تلفن اندرویدی را برای تأمین نیاز خود پیدا می کنید؟ حتما یا یک طراحی زیبا گوشی یا یک قیمت قانع کننده را در نظر می گیرید.
اما قبل از اینکه بخواهید با یک انگیزه عجولانه بخرید ، این مقاله را بخوانید. از بین گزینه های زیاد برای خرید تلفن همراه، موارد دلخواه خود را - از جمله انتخاب برتر خود ، Google Pixel 4A -  را به شما ارائه می دهیم.
همه تلفن هایی که ما در اینجا انتخاب کرده ایم دارای مزایای خاص خود هستند و ما بر اساس آزمایش گسترده خود آنها را تا آنجا که می توانیم صادقانه بررسی کردیم.
بهترین گوشی
Google Pixel 4A  و  Pixel 4A 5G

دلایل زیادی است که این گوشی را بهترین انتخاب کردیم: بهترین تلفن ارزان ، بهترین تلفن کوچک ، بهترین تلفن دوربین ارزان قیمت و بهترین تلفن اندرویدی است. فقط 350 دلار قیمت آن است.  بله از تلفن Android مورد علاقه قبلی ما 50 دلار ارزان تر و از هر لحاظ بهتر است.
این گوشی دارای همان دوربین اصلی عالی از پرچمدار Pixel 4 است ، بنابراین می توانید حتی در شب با حالت Night Sight Google عکس های عالی بگیرید. این گوشی بسیار روان کار می کند ، باتری یک روز کامل دوام می آورد و صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED فوق العاده دارد - به خصوص که گوگل حاشیه های اطراف صفحه خود را تراشیده است. با توجه به اندازه صفحه نمایش ، بسیار جمع و جور احساس می شود.
دومین گوشی خوب در لیست
Samsung Galaxy S21

Galaxy S21 سامسونگ  دو برابر قیمت گوشی برتر ما است ، اما با وجود تراشه Qualcomm Snapdragon 888 در داخل ، نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز ، همچنین عملکرد تقریباً بی عیب و نقص دارد. مزایای این گوشی شارژ بی سیم ، مقاومت در برابر آب ، پشتیبانی قوی از 5G و موارد دیگر است.

شما حتی یک دسته دوربین برای بازی دارید - دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، اولترایداید 12 مگاپیکسلی و بزرگنمایی 64 مگاپیکسلی - و نتایج مشابه آنچه در تلفن هایی مانند Google Pixel 5 و آیفون 12 را می بینید. پشت آن از پلاستیک مات ساخته شده است (ارزان به نظر نمی رسد) ، به این معنی که اگر آن را رها کنید فقط باید نگران خرد شدن یک طرف موبایل باشید.
بهترین دوربین
Samsung Galaxy S21 Ultra

اگر به بهترین دوربین در تلفن های هوشمند نیاز دارید ، باید هزینه کنید. پادشاه دوربین اندروید است، به لطف پنج لنز عالی که در روز و شب (با حالت اختصاصی Night) عملکرد خوبی دارند.
قابل توجه ترین دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی است که امکان بزرگنمایی نوری با کیفیت بالا را به ترتیب با بزرگنمایی 3X و 10X فراهم می کند ، به این معنی که می توانید به سوژه های خود نزدیکتر شوید و همچنان عکس های بزرگنمایی واضحی دریافت کنید. دوربین فوق عریض آن را چند منظوره می کند و سنسور بزرگتر 108 مگاپیکسلی می تواند عکس هایی با جزئیات شگفت انگیز ثبت کند.
این بدون در نظر گرفتن صحبت در مورد فیلم است - بله ، شما می توانید با کیفیت 8K فیلمبرداری کنید ، اما نیازی به این کار نیست. کیفیت کلیپ های 4K HDR از بهترین ها است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3696