printlogo


تغییرات جدید مدیریتی در شرکت توزیع برق جنوب استان؛
معارفه معاون امور مالی و معاون فروش و خدمات «برق جنوب کرمان»
معارفه معاون امور مالی و معاون فروش و خدمات «برق جنوب کرمان»
کد خبر: 3793
در احکام جداگانه ای از سوی عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، «مجید رستمی» به عنوان معاون امور مالی و پشتیبانی و «محمود محمودآبادی» به عنوان معاون فروش و خدمات مشترکین معرفی شدند.
این آئین با حضور مدیرعامل برق جنوب، معاونین، مدیران ستادی و همچنین مدیران ۱۶ شهرستان تحت پوشش شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
عبدالوحید مهدوی نیا در ابتدای این نشست، به مدیران و همکاران این شرکت برای تلاش‌های شبانه روزی در شرایط سخت پیک تابستان امسال خداقوت گفت و اظهار داشت: خوشبختانه، هم اکنون شرکت برق جنوب استان کرمان، شاخص های مورد نیاز برای داشتن یک شرکت موفق را داراست و از آن به عنوان یک شرکت موفق و مطرح در میان شرکت های توزیع کشور یاد می شود.
وی داشتن سرمایه اجتماعی را شرط لازم برای موفقیت یک سازمان دانست و افزود: با داشتن سرمایه اجتماعی، یک سازمان می تواند به بالاترین سطح خود برسد که همکاران ما با داشتن پشتکار و صداقت، اعتماد افراد بیرون سازمان را که بخش اعظم سرمایه اجتماعی است را جلب نموده اند.
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: هم اکنون شخصیت اجتماعی شرکت به خوبی تشکیل شده به طوری که دیگران به نیکی از ما یاد می نمایند و این موفقیت، مرهون تلاش و کوشش تمامی پرسنل مسئول و زحمتکش شرکت می باشد.
وی افزود: برنامه استراتژیک از سال های گذشته در این شرکت به عنوان نقشه راه، راهنما و هدایت گر تمامی پرسنل بوده به طوری که هر بخش، مسیر حرکتی مشخصی را هم راستا و هماهنگ با کل شرکت طی نموده و علاوه بر جلوگیری از روزمره گی سازمانی سبب پیشرو بودن از سایرین نیز شده است.
مهدوی نیا شایسته سالاری را اساس انتخاب معاونان و مدیران شرکت دانست و افزود: با انتخاب مشاور ذیصلاح، قابلیت همکاران طی دو مرحله و دو شیوه جداگانه سنجیده شد و بر اساس آن و با رعایت دستورالعمل های بالادست، معاونت های مذکور از بین نیروهای با دانش صنعت برق انتخاب شدند.
وی در ادامه حمید سهرابی پور، معاون پیشین امورمالی و پشتیبانی شرکت که چندی پیش به مقام بازنشستگی نائل گردید را به عنوان یک نیروی برتر و پیشکسوت صنعت برق خواند و گفت: ایشان در طول خدمت خود با ذکاوت و پی گیری در سمت معاون امور مالی و همچنین به عنوان عضو اصلی هیات مدیره، همواره خوش درخشیدند و کارنامه عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشتند.
سهرابی پور نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدیر عامل، آرزوی تندرستی، سلامتی و موفقیت روزافزون برای تمامی همکاران داشت.
مجید رستمی معاون جدید امور مالی و پشتیبانی برق جنوب نیز با تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل افزود: امیدوارم با همکاری صمیمانه سایر همکاران بتوانیم زیرساخت مناسبی که طی این سال ها صورت گرفته، حفظ و برای ارتقا آن در راستای اهداف استراتژیک شرکت قدم برداریم.
محمود آبادی معاون فروش و خدمات مشترکین هم ضمن تقدیر از مدیرعامل برای انتخاب ایشان در این جایگاه، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به مشترکین از وظایف اصلی این شرکت می باشد و امیدواریم بتوانم با کمک همکاران خدمات غیر حضوری را به طور کامل و برای تمامی مشترکین حوزه عملیاتی شرکت،عملیاتی نماییم.
شایان ذکر است مجید رستمی پیش از این در سمت مدیر امور مالی و پشتیبانی و محمود محمودآبادی نیز به عنوان رئیس خدمات مشترکین شهرستان سیرجان، مشغول به خدمت بودند.
در پایان این نشست از زحمات و تلاش های محمد علی علی خاصی که مسئولیت سرپرستی معاونت فروش و خدمات مشترکین را بر عهده داشت و در طول این مدت زحمات فراوانی را به دوش کشید قدردانی شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3793