printlogo


عضو شورا: ۵ نفر مصاحبه شدند؛
از انتخاب شهردار کرمان چه خبر؟
از انتخاب شهردار کرمان چه خبر؟
کد خبر: 3852
عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه همه تلاش شورا، انتخاب فردی شایسته برای آینده تصدی مدیریت شهری در موعد قانونی آن است گفت: پس از ارزیابی های مختلف تاکنون پنج گزینه باقی مانده برای انتخاب شهردار کرمان مصاحبه شده‌اند.
حسین چناریان افزود: این افراد سعید شعرباف تبریزی، رضا امینی اصفهانی، علیرضا قاری قرآن(به صورت ویدئوکنفرانسی)، محسن پوراسماعیلی (سرپرست کنونی شهرداری) و محمدامین سالاری پور هستند.
وی در عین حال تاکید کرد که بررسی ها در خصوص دیگر گزینه ها برای انتخاب مدیریت شهری کرمان نیز همچنان ادامه دارد.
چناریان اظهار داشت: ۲ ماه پیش، حتی قبل از آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان، بحث انتخاب شهردار را آغاز کردیم و این شورا به دور از فضای تعلقات و وضع فعلی تلاش دارد فردی مناسب برای مدیریت شهرداری انتخاب شود لذا در قالب فراخوان اعلام کردیم شهروندان، متخصصان، نخبگان و هرکسی که بتواند در این فرایند کمک کند، معرفی شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرمان تصریح کرد: در نهایت بیش از یکصد نفر در فراخوان شورای اسلامی این شهر و همچنین توسط اعضا معرفی شدند که طی فرایندی در حال بررسی، پایش و تطبیق با اسناد بالادستی هستند که تعدادی محدود از این میزان باقی ماند.
وی ادامه داد: در این خصوص از پنج نفر از گزینه های باقی مانده نیز مصاحبه گرفته شد و پس آن ضمن اینکه همچنان بررسی ها ادامه دارد، فردی مناسب و منطبق با اهداف شورای شهر برای شهردار انتخاب خواهد شد.
چناریان گفت: طی چند روز آینده افراد دیگری هم مصاحبه می شوند و پس از آن گزینه اصلی و شایسته برای شهرداری کرمان معرفی می شود.
وی با اشاره به روند ارزیابی افراد مصاحبه شونده افزود: شورای اسلامی شهر کرمان در جلسات فشرده حتی طی روزهای تعطیل تلاش دارد که تا پایان زمان قانونی، شهردار کرمان را معرفی کند.
عضو شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: در همین زمینه رزومه و برنامه این افراد در سایت شورا و نیز مصاحبه در پیج اینستاگرام شورا به صورت زنده و طبق برنامه تعیین شده به اطلاع عموم می‌رسد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3852