printlogo


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان:
۱۶ پروژه گردشگری در کرمان افتتاح می‌شود
۱۶ پروژه گردشگری در کرمان افتتاح می‌شود
کد خبر: 3951
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از افتتاح ۱۶ پروژه گردشگری به مناسبت‌ هفته گردشگری در این استان خبر داد.
فریدون فعالی با اشاره به روز جهانی گردشگری مصادف با پنجم مهرماه ۱۴۰۰ افزود: در این هفته برنامه‌های متنوعی در این استان همچون غبارروبی گلزار شهدا، کوهپیمایی از گلزار شهدا تا کوه شیوشگان، ملاقات با نماینده ولی فقیه در کرمان، نواختن زنگ گردشگری، افتتاح هتل سه ستاه پویا و هتل هزارویکشب، هتل آپارتمان هیوا، سفره‌خانه بزرگمهر، اقامتگاه بوم‌گردی خانم کوچک و کلیاس و سه دفتر خدمات مسافرتی در کرمان را خواهیم داشت.
وی بیان کرد: هتل پایاب شهداد، سه اقامتگاه بوم‌گردی در کهنوج، منوجان و سیرجان و سه دفتر خدمات مسافرتی در کوهبنان، سیرجان و شهربابک نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی استان کرمان اظهار داشت: افتتاح ۲ نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری در شهرستانهای فهرج و بردسیر و در محل قلعه خاکی فهرج و خانه بهادرالملک بردسیر دررهفته گردشگری برپا می شود.
فعالی ادامه داد: برگزاری همایش دوچرخه‌سواری از محور هفت باغ علوی تا باغ شاهزاده ماهان، بزرگداشت روز جهانی گردشگری در کرمان، سیرجان، رفسنجان و زرند، آیین تاسیس رشته هتلداری، دیدار فعالان صنعت گردشگری با استاندار کرمان، پاکسازی محوطه‌های آثار ملی و جهانی، برگزاری رالی خودروهای دو دیفرانسیل دار در محور هفت باغ علوی و غیره از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3951