printlogo


رئیس کمیسیون اقتصادی خبر داد
بررسی قانون جدید اتاق بازرگانی در مجلس
بررسی قانون جدید اتاق بازرگانی در مجلس
کد خبر: 5136
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قانون جدید اتاق بازرگانی مشکلات قبلی کنار گذاشته شده و ظرفیت‌ها لحاظ شده است، گفت: تدوین قانون جدید اتاق بازرگانی تقریبا تمام شده و تا 10 روز آینده به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد: اتاق کرمان بازوی توانمندی برای اتاق ایران است و در همه حوزه ها مانند تعداد اعضا، حجم فعالیت های اقتصادی، درآمدزایی، پزوهش و تحقیق جز 5 اتاق برتر کشور محصوب می شود و کمتر سرفصلی در چهار وزارتخانه مطرح حوزه های اقتصادی وجود دارد که اتاق کرمان به صورت تخصصی و کارشناسی به آن نپرداخته باشد.
وی گفت: به نظر می رسد برنامه ششم توسعه به احتمال زیاد یک سال دیکر تمدید شود و از اتاق کرمان درخواست داریم برنامه ششم توسعه، نقاط ضعف، قوت و نحوه اجرای و تحقق آن را در استان کرمان آسیب شناسی کند. پورابراهیمی، با اشاره به اینکه ۱۵ آذرماه متن لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارائه می شود، اظهار کرد: در این زمینه اتاق کرمان کارگروهی تشکیل و بسته پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ استان را حداکثر تا یک ماه دیگر به مجمع نمایندگان استان ارائه دهید تا رایزنی های لازم با وزرا صورت گیرد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/5136