• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
به میزبانی رفسنجان برگزار می شود؛

دومین همایش کمپرهای استان کرمان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان گفت: هفدهم و هجدهم اسفندماه دومین همایش کمپرهای استان کرمان به میزبانی رفسنجان و با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری برگزار خواهد شد...

حسن حسینی اظهار کرد: با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری رفسنجان به محافل گردشگری و آشنایی شهروندان رفسنجانی با سبک‌های متنوع گردشگری، دومین همایش کمپرهای استان کرمان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان گفت: این همایش با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان کرمان در مجاورت عمارت حاج آقا علی رفسنجان، بزرگترین خانه خشتی جهان برگزار خواهد شد.
او در ادامه افزود: این رویداد گردشگری شامل کمپینگ و برنامه‌های جانبی است که از عصر پنجشنبه ۱۷ اسفندماه تا عصر جمعه ۱۸ اسفندماه با حضور تعدادی از کمپرها، موتور ادونچرها و سایکل توریست‌های استان کرمان و استان‌های همجوار با حمایت شهرداری، اتاق بازرگانی، شرکت همگامان مس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
حسینی با بیان اینکه سبک زندگی کمپری و کمپینگ موتورها و دوچرخه های سایکل توریست برای عموم مردم جذاب است، از شهروندان رفسنجانی برای حضور در این همایش و آشنایی با این سبک گردشگری دعوت کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10729
اخبار مرتبط
نظرات شما