• پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024

  • پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024
استاندار کرمان مطرح کرد

ایران اکسپو، فرصت معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی شده که استان‌ها بتوانند بخشی از محصولات خود را در قالب زنجیره ارزش افزوده ارائه کنند...

فداکار افزود: استان کرمان در کنار سایر استان‌ها، پنج زنجیره گیاهان دارویی، فرش، خرما، پسته و صنایع مس در این نمایشگاه ارایه کرده است.
وی با بیان اینکه مس کرمان، مجموعه موثر شناخته شده برای کشور و دنیا است، گفت: بخشی از زنجیره در داخل استان وجود دارد و در این نمایشگاه معرفی شده و بازدیدکنندگان این محصولات را می‌بینند و استفاده می‌کنند.
فداکار افزود: گل محمدی از محصولاتی است که در استان رونق گرفته و در کنار آن شرکت‌هایی برای تولید اسانس و استفاده‌های دارویی از آن بهره می‌برند.
استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، فرصت خوبی برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری هم هست.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،فداکار گفت: شرکت‌های معدنی بزرگی در استان هستند که در حوزه پایین دست آنها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی قابل اجراست، یک ظرفیت فوق‌العاده برای استان هستند که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم ارزش افزوده‌ای در کنار آنها شکل می‌گیرد.
گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11061
اخبار مرتبط
نظرات شما