• جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024

  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024
مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان خبر داد؛

پرداخت ۳۵ هزار میلیاردی به مسکن ملی کرمان

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان ۹۶۱۲ واحد به میزان ۳۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات انعقاد قرارداد و بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است...

عقیل زینلی با اشاره به اینکه در بحث متمم خودمالکی، به واحدهای با پیشرفت ۶۰ درصد پرداخد تسهیلات داشتیم، افزود: از محل آورده اعضا، با معرفی نهادهای ذیربط ۸۶۲۸ میلیارد ریال به حساب پیمانکاران نهضت ملی مسکن در استان واریز شده است.
زینلی گفت: یکی از پروژه‌هایی که چند وقت اخیر معترض داشته، مسکن ملی بلدالامین کرمان بود که با خلع ید پیمانکار قبلی و معرفی پیمانکار جدید و کمک بانک، پیشرفت این پروژه به بیش از ۱۰ درصد رسیده و در حال اجراست و البته نیاز به افزایش تعداد اکیپ‌ها و افزایش سرعت پروژه وجود دارد.
وی بیان کرد: در شهرستان سیرجان از ۱۳۳۰ واحد میدان شورا، ۸۳ درصد تامین مالی با بانک‌مسکن بوده و ۲۸۰ واحد این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۲۴ واحد این پروژه در صف انتظار است.
زینلی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، جوانی جمعیت و ... گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۱ هزار و ۳۴۴ فقره تسهلات به مبلغ بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌ایم که ۸۵ درصد در حوزه مسکن بوده است.
به گزارش ایسنا،وی افزود: همچنین در مدت مذکور ۳۴۰ میلیارد ریال در حوزه فرزندآوری و ۱۷۳۹ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.
زینلی بیان کرد: در مسکن روستایی ۱۲۲۳ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال و ۶۳ فقره تسهیلات بافت فرسوده با ۳۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال جاری در استان کرمان پرداخت کرده‌ایم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10208
اخبار مرتبط
نظرات شما