• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
سکه و طلا روی مدار صعودی؛

بازدهی بازارها در آخرین هفته بهمن ۱۴۰۰

بررسی روند بازارها در هفته‌ای که گذشت، نشان می‌دهد بازارهای «طلا» و «سکه» با رشد همراه هستند و بازار سرمایه افت اندکی را تجربه کرده است.

طلا
هر گرم طلای ۱۸ عیار در این هفته به یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید که نسبت به هفته قبل رشد ۳٫۵ درصدی داشت.
براساس داده‌های شبکه اطلاع رسانی طلا سکه و ارز، طلای ۱۸ عیار در پایان هفته قبل ۴۱ هزار تومان کمتر از این هفته بود و روی نرخ یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان معامله شد.
سکه
دیگر فلز ارزشمند بازار طلا یعنی سکه نیز رشد کرد. سکه امامی در این هفته به مرز ۱۲ میلیون تومان نزدیک شد.
قیمت هر عدد سکه در هفته قبل ۱۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان بود اما در این هفته ۳۱۹ هزار تومان افزایش قیمت داشت. در پایان هفته جاری هر عدد سکه امامی به نرخ ۱۱ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان معامله شد.
دلار
در بین بازارها، نوسانات قیمت شاخص بازار ارز در این هفته محدود بود و در سطحی کمتر از میانه کانال ۲۵ هزار تومان نوسان کرد. در هفته گذشته صرافی ملی آخرین قیمت دلار آمریکا را ۲۵ هزار و ۱۸۵ تومان اعلام کرد.
این ارز در پایان این هفته با رشد بسیار محدود ۰٫۲ درصدی روی نرخ ۲۵ هزار و ۲۳۹ تومان ایستاد.
بورس
تنها بازار منفی هفته پایانی بهمن ماه بازار سرمایه بود. شاخص کل بورس در این هفته دو هزار واحد افت کرد و با قرار گرفتن روی سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی به کار خود در معاملات چهارشنبه پایان داد.
براساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، آخرین عدد ثبت شده برای شاخص کل بورس در هفته قبل یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی بود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4091
اخبار مرتبط
نظرات شما