• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
شهردار کرمان در بازدید از پروژه‌های منطقه ۲ خبر داد

اجرای فاز دوم پروژه پیاده‌راه سلامت

شهردار کرمان در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای منطقه دو، از احداث یک پارک و اجرای فاز دوم پیاده‌راه سلامت خبر داد.

سعید شعرباف، با تشکر از تلاش جدی برای پایان هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی این منطقه، به دو پروژه پارک پشت مسجدالمعین و اجرای فازدوم پیاده‌راه سلامت اشاره کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه پروژه‌های خوبی در حال اجراست که به‌زودی جهت استفاده به اهالی این منطقه هدیه داده خواهد شد.
شعرباف، ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص راه‌اندازی کافه‌کتاب در پارک پشت مسجدالمعین و دیگر بخش‌های دیده‌شده در این پارک، به اهمیت ایجاد پیاده‌راه سلامت نیز اشاره کرد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه فضای مناسبی از محدوده فاز اول پیاده‌راه سلامت به غدیر یک و در ادامه به ورزشگاه امام علی (ع)، بلوار رضوان، بلوار جمهوری‌اسلامی و برگشت به ابتدای بلوار هوانیروز وجود دارد، می‌توان پروژه پیاده‌راه را به‌صورت رینگ در مسیرهای مطرح‌شده اجرا کرد.
در ادامه، شهردار منطقه دو شهر کرمان، با بیان اینکه ساخت پارک مسجدالمعین ۳۵ درصد پیشرفت دارد، به تجهیز آن به تمام امکانات پارکی خبر داد.
علی رحیمی همچنین به پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پیاده‌راه سلامت در بلوار هوانیروز اشاره کرد و افزود: با تکمغ فاز دوم این پروژه، اجرای فاز سوم پیاده‌راه سلامت آغاز خواهد شد.
وی از اجرای طرح ترافیکی با جدول سنگی زیر پل شهید بادپا اشاره کرد و گفت: این اقدام به همت همکاران حوزه معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی منطقه به‌سرعت در حال انجام است.
شهردار منطقه دو شهر کرمان خاطر نشان کرد: پس از تکمیل پروژه‌های یادشده، پروژه‌های جدیدی کلید خواهند خورد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5297
اخبار مرتبط
نظرات شما