• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
نخستین رویداد بازارگردانی این دو شرکت بورسی برگزار می‌شود؛

تحلیل نماد «سرچشمه» و «فافق»

نخستین رویداد تحلیلی بازارگردانی برای سهام دو شرکت «سرمایه‌گذاری مس سرچشمه» و «صنایع مس افق کرمان» توسط مشاور سرمایه‌گذاری ترنج که بازارگردان این ۲ نماد است، برگزار می‌شود...

بازارگردانی با تحلیل را می‌توان بهترین روش بازارگردانی در بازارسرمایه معرفی کرد، در این روش نمادها به صورت دوره‌ای تحلیل می‌شود و با اتکا به تحلیل و اطلاعات کامل از ارزش ذاتی سهم بازارگردانی انجام می‌شود. این روش بر خلاف بازارگردانی ساده می‌تواند ارزش ذاتی سهم را حفظ کند.
از آنجا خدمات بازارگردانی مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج براساس تحلیل صورت می‌گیرد، این مجموعه در نظر دارد «نخستین رویداد بازارگردانی با تحلیل» را به منظور تحلیل دو نماد «سرچشمه» و «ف‌افق» برگزار کند.
این رویداد با حضور مدیران عامل دو شرکت «سرمایه‌گذاری مس سرچشمه» و «صنایع مس افق کرمان»، مدیران تحلیل و بازارگردانی این دو نماد و جمعی از مدیران سرمایه‌گذاری فعال در بازارسرمایه برگزار می‌شود.
این همایش روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می شود. در این رویداد ابتدا تحلیل دو نماد «سرچشمه»و «ف‌افق» ارائه می‌شود و در بخش دوم پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیران عامل این دو شرکت اجرا می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8279
اخبار مرتبط
نظرات شما