• پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024

  • پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024
مدیرعامل آبفای استان کرمان اعلام کرد

گزارش توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شهرستان کرمان در بخش شهری ۸۰ درصد، بازسازی ۲۷ درصد و در بخش روستایی بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد رشد داشته است...

علیرضا عبدیان با بیان این مطلب که توسعه و اصلاح خطوط آبرسانی از اولویت‌های مستمر شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به شمار می‌رود، اظهار کرد: در راستای تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان و به منظور بهره‌مندی مشترکین از آب شرب با کیفیت و پایدار طی پنج ماهه سال جاری، بیش از ۴۹ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرستان کرمان توسعه یافت و بازسازی شد.
او افزود: از این میزان، ۲۰ هزار و ۹۱۴ متر توسعه شبکه و ۱۰ هزار و ۴۸۷ متر بازسازی شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آبرسانی آب شرب در بخش شهری شهرستان کرمان انجام شد.
به گزارش ایسنا،عبدیان در ادامه بیان کرد: همچنین به ‌منظور بهره‌مندی روستاییان از آب شرب با کیفیت و پایدار، یکی از اقداماتی که با جدیت در سطح استان در حال انجام بوده، توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی در روستاها است. در این راستا در مدت زمان مذکور، در بخش روستایی ۱۴ هزار و ۷۹۵ متر از شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال بازسازی شد و ۳۴۳۵ متر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی توسعه یافت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8607
اخبار مرتبط
نظرات شما