• دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024

  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024
مدیرکل صمت استان کرمان خبر داد

صادرات محصولات کرمان از پلتفرم‌های جهانی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به همکاری رایزن بازرگانی سفارت ایران در چین گفت: پیش زمینه عرضه محصولات صادراتی این استان از طریق پلتفرم های قدرتمند تجارت جهانی از جمله نرم افزارهای های کشور چین فراهم شده است...

مهدی حسینی نژاد افزود: بحث های مربوط به این حوزه در روند صادرات استان کرمان از طریق سازمان توسعه و تجارت پیگیری می شود و در این زمینه دولت همکاری لازم با صادرکنندگان را دارد.
وی با اشاره به نشستی با رایزن بازرگانی ایران در کشور چین اظهار داشت: همچنین به منظور تسهیل امور صادرات کرمان، مقرر شد این استان با یکی از استان های چین خواهرخوانده شود و با این اقدام ارتباط مستقیمی بین ۲ استان برقرار خواهد شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ادامه با بیان اینکه ما افراد حقیقی (صادرکنندگان) و حقوقی را برای صادرات محصولات استان متصل می کنیم تصریح کرد: مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر در سال جاری برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: ۱۵ تا ۲۵ آذرماه برای ثبت نام صادرکنندگان برتر تعیین شده بود و در این زمینه از برترین صادرکنندگانی که مدارک و مستندات خود را در نشانی الکترونیکی به آدرس Topexporters.tpo.ir بارگذاری کردند، قدردانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا،استان کرمان سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار صادرات به بیش از ۴۰ کشور دنیا دارد و عمده محصولات صادراتی این استان را پسته، مغز پسته و مس تشکیل داده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9859
اخبار مرتبط
نظرات شما