• شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024

  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024
مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری کرمان خبر داد

کرمان میزبان جشنواره چندرسانه‌ای گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: سومین جشنواره چند رسانه ای گردشگری کشور امسال با میزبانی این استان و همکاری اتاق بازرگانی برگزار می شود...

سعید شاهرخی در جمع اصحاب رسانه افزود: برای برگزاری جشنواره چند رسانه ای گردشگری، ۲۵ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت و حضور پر رنگ بخش خصوصی در انتخاب کرمان بسیار موثر بود.
وی اظهار داشت: پس از استان های یزد و قزوین، استان کرمان میزبان سومین دوره جشنواره چند رسانه ای کشور به مدت سه روز می شود که پیشنهاد دادیم زمان برگزاری برای آبان باشد، اما زمان نهایی در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: در نظر داریم از مفاخر فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور برای حضور در کرمان و در این جشنواره دعوت کنیم و برنامه های مختلفی برای شهرستان ها تدارک دیده و اجرا می‌شود.
وی تاکید کرد: اصحاب رسانه و صاحب نظران حتما با ارائه نظر و پیشنهادات برگزار کنندگان را برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر استان کرمان یاری دهند.
شاهرخی با اشاره به برگزاری چند رویداد مهم در حوزه گردشگری در استان کرمان در سال جاری خاطر نشان کرد: جشنواره ملی راه ابریشم با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی در مهرماه و در کرمان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا،وی ادامه داد: کنگره ملی تاریخ معماری و شهر سازی در بم و نشست سالانه باستان شناسان در جیرفت، رویداد کتیبه سرباز و میزبانی از رویداد ملی چوگان از دیگر برنامه های پیش بینی شده امسال در این اداره کل هستند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11037
اخبار مرتبط
نظرات شما