• جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024

  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024
مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد

اجرای طرح ملی نذر آب ۴ در شرق استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی نذرآب در چهارمین سال متوالی در شهرستان های فهرج و نرماشیر با مشارکت استان های کهگیلیویه و بویر احمد، اردبیل و گیلان خبر داد.

رضا فلاح با اشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح ملی نذرآب در شهرستان های نرماشیر و فهرج بیان کرد: در تابستان سال جاری این طرح با مشارکت و همکاری استان های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و گیلان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی افزود: این برنامه در راستای ارتقاء سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوارهای مناطق محروم در شهرستان های فهرج و نرماشیر که با خشکسالی مواجه هستند، اجرا می شود.
فلاح با اشاره توزیع بسته های غذایی و بهداشتی بیان کرد: این طرح علاوه بر تامین آب آشامیدنی، سه محور اصلی سلامت، بهداشت و معیشت را پوشش می دهد.
وی با اشاره به حضور تیم پیشرو و ارزیاب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان نرماشیر افزود: طبق ارزیابی ها و اطلاعات جمع آوری شده از شهرستان نرماشیر، این طرح در روستاهای چهل تخم، سیدآباد، دشت اباد، حسین آباد درختی و اسعدیه اجرا خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: خیرین نیکوکار جهت همراهی و واریز وجه نقد می توانند از طریق کد دستوری #۳۴*۱۱۲* و شماره حساب ۵۲۹۴۹۴۹۴۰۴ (بانک ملت)؛ شماره کارت ۲۲۹۳-۹۸۳۳-۳۳۷۴-۶۱۰۴ و شماره شبا ۲۴۰۱۲۰۰۰۰۰۵۲۹۴۹۴۹۴۰۴IR  جمعیت هلال احمر را در اجرای این برنامه همراهی کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3612
اخبار مرتبط
نظرات شما