• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024

  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024
24 مهرماه سال جاری برگزار می شود؛

جشنواره خوراک و سفره های کرمانی

جشنواره خوراک و سفره های کرمانی با همکاری کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان، شهرداری کرمان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، 24 مهرماه سال جاری همزمان با روز جهانی غذا برگزار می شود...

نایب رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان در این نشست افزود: قرار است در این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برخی آموزش تهیه خوراک های مختلف ارائه شود و همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان نیز چند غرفه فاخر را در زمینه معرفی مواد غذایی سالم بر عهده بگیرد. محمدرضا بهرامی اظهار کرد: همچنین قرار شده انجمن های پسته، خرما و گیاهان دارویی نیز برای معرفی بیشتر انواع مختلف محصولات خود در این جشنواره شرکت خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان، وی با اشاره به اینکه کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان در دوره جدید فعالیت خود قرار است با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری در سال جاری سه رویداد برگزار کنیم، اظهار کرد: جشنواره خوراک، جشنواره ویژه شب یلدا و جشنواره بین المللی ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی پیشنهاد داده شده که در نخستین اقدام جشنواره خوراک را برگزار خواهیم کرد.بهرامی، ادامه داد: اگر استقبال از جشنواره خوراک و سفره های کرمانی مورد استقبال قرار گیرد و به خوبی برگزار شود این رویداد را بهمن ماه در سطح ملی برگزار خواهیم کرد.
گفتنی است قرار است در تابستان و پاییز سال جاری چندین جشنواره مرتبط با غذا از جمله جشنواره نان، پسته و خرما نیز در استان کرمان برگزار شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8368
اخبار مرتبط
نظرات شما