• پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024

  • پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024
تفکر نو ، توسعه پایدار

شمارش معکوس برای کرمان آیدکس 2024

دومین دوره همایش سرمایه گذاری و توسعه در تاریخ 24 لغایت 27 اردیبهشت ماه سال 1403 با مشارکت اتاق بازرگانی و استانداری کرمان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می شود.کرمان آیدکس مصمم است سنگ بنای تفکری نو و پایدار را در مسیر توسعه و سرمایه گذاری کشور بنا نهد...

رویداد کرمان آیدکس 2024 به عنوان یک همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه با مشارکت بخش مهمی از ساختار اقتصادی و سرمایه گذاری کشور، حضور مسئولین، کارشناسان خبره و صاحب نظران اقتصادی، برگزاری نشست های تخصصی (پنل های تخصصی ) و نمایشگاه جانبی با محورها و موضوعات روز اقتصادی، سرمایه گذاری و توسعه، برگزاری جلسات متعدد B2B و مذاکرات تجاری، حضور نمایندگان کشورها و شرکت های خارجی فرصت مناسبی را جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف مورد نظر در سال جهش تولید و مشارکت مردمی فراهم خواهد آورد .
سیدمهدی طبیب زاده با اشاره به برگزاری همایش کرمان آیدکس از ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ماه جاری تاکید کرد: در این همایش با تاکید بر نگرش فناورانه و نوآورانه با گرایش به سرمایه گذاری به دنبال ایجاد صنایعی برای تولید ثروت و غناوری در کرمان هستیم. وی ادامه داد: در این همایش پیش نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه برای توسعه اقتصادی استان مطرح و بررسی و همچنین شرایط مطلوب برای استقرار نظام کسب و کار پیش برنده در کشور و استان تعریف می شود.
رئیس اتاق کرمان بیان کرد: قرار است ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه برای سرمایه گذاری در این همایش معرفی و ارائه شود.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11064
اخبار مرتبط
نظرات شما