• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024

  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024
گزارش کوین تلگراف؛

پیش‌بینی عجیب از آینده قیمت بیت‌کوین

کارشناسان معتقدند شرایط اقتصادی آمریکا باعث خواهد شد قیمت بیت‌کوین در سال‌های آینده با رشد قابل توجهی همراه شود...

«آرتور هایس» - مدیر عامل شرکت خدمات مالی و صرافی ارز دیجیتال «بیت‌مکس» (BitMEX) - اعلام کرده قیمت بیت‌کوین تا سال 2026 از 750 هزار دلار عبور می‌کند و به 1 میلیون دلار خواهد رسید.
به نوشته کوین تلگراف، آرتور هایس گفته: «من کاملا با این موضوع موافقم که تا پایان دهه 2030، یک بحران مالی جدی پیش روی جهان خواهد بود، درست مانند رکود بزرگ؛ اما پیش از این دوران ما شاهد افزایش قابل توجه رونق و ارزش بازارها خواهیم بود،‌ از بازارهای سهام گرفته تا بازار رمزارزها
مدیر عامل بیت‌مکس با اشاره به وضعیت بدهی دولت آمریکا و به دنبال آن، مشکلات ایجاد شده در شبکه بانکی این کشور گفته: «در چنین شرایطی است که گروهی از سرمایه‌گذاران به دنبال گزینه‌های دیگر سرمایه‌گذاری از جمله بیت‌کوین هستند
آرتور هایس معتقد است تأیید نهایی «صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای» در آمریکا و اروپا و همچنین «رویداد هاوینگ» می‌تواند قیمت بیت‌کوین را در ژوئن یا جولای 2024 تا حدود 70 هزار دلار افزایش دهد که بالاترین قیمت تاریخ این رمزارز خواهد بود.
صندوق قابل معامله نوعی صندوق سرمایه‌گذاری است که در بورس معامله می‌شود. رویداد هاوینگ نیز به نصف شدن ارزش بیت‌کوین اشاره دارد که تقریباً هر چهار سال یک بار در شبکه بیت‌کوین رخ می‌دهد و به معنی کاهش پاداش اسخراج ماینرها است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9003
اخبار مرتبط
نظرات شما