• شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024

  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024
از 15 تا 18 آبان در کیش اینوکس انجام می شود؛

معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری کرمان

فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان در پاویون اتاق ایران در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور(کیش اینوکس) از 15 تا 18 آبان در جزیره کیش، معرفی می شوند...

در این پاویون ۲۱ طرح و فرصت سرمایه گذاری استان در قالب های مختلف از جمله معرفی زیرساخت های نرم‌افزاری و خدماتی دولتی و خصوصی فعال در حوزه سرمایه گذاری شامل مرکز خدمات سرمایه گذاری داخلی و خارجی، سامانه مجوزهای ماهان، اطلس طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری ارائه شده است.
همچنین ایجاد کانتر پاسخگویی، مشاوره و راهنمایی بازدیدکنندگان و فعالان اقتصادی و معرفی بیش از یک صد طرح و پتانسیل سرمایه گذاری از طریق سامانه فرصت های سرمایه گذاری از سایر اقداماتی است که توسط اتاق کرمان انجام می شود.
اتاق کرمان در تلاش است با استفاده از ظرفیت این نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تشریح کرده و از طرفی درگاهی برای افزایش سطح مراودات تجاری با اولویت کشورهای همسایه ایجاد کند.
  برگزاری پنل تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان با حضور استاندار کرمان، جمعی از مدیران دولتی و بخش خصوصی استان از جمله برنامه های روزهای آینده این نمایشگاه خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان، آیین گشایش دهمین دوره این نمایشگاه با حضور حجت اله عبدالملکی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رحیم سرهنگی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش، سفرای کشورهای بریکس، مالک رحمتی رئیس سازمان خصوصی‌سازی و جمعی از مدیران نهادهای مالی کشور دوشنبه 15 آبان ماه جاری در سالن همایش‌های کیش برگزار شد.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9326
اخبار مرتبط
نظرات شما