• دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 29 April 2024

  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 29 April 2024
در 6 ماهه اول سال1402 رقم خورد؛

رشد 118 درصدی سود فافق

شرکت صنایع مس افق کرمان در گزارش 6 ماهه منتهی به شهریور ماه بیش از 3649 میلیارد ریال سود خالص محقق نمود که به نسبت دوره مشابه سال قبل 118 درصد رشد داشته است...

مهندس عباس پورافغان در این خصوص با تأکید بر رشد چشمگیر سود خالص هلدینگ در 6ماهه ابتدای سال جاری اظهار داشت : شرکت صنایع مس افق کرمان با نماد فافق در بازار سرمایه درج و قابل  معامله می باشد طی سال های متوالی توانسته روند رشد و سودآوری خود را تکرار نماید.
مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان افزود : این شرکت با رشد مستمر سودآوری خود و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و شرکت‌های مستعد توانسته است بازدهی قابل‌توجهی برای سهامداران به ارمغان آورد؛ به گونه‌ای که با توجه به تقسیم 70 درصدی سود  نقدی هر سهم  در  سال مالی گذشته و رشد قیمت سهام در سال جاری بازده مطلوبی را برای سهامداران به ارمغان داشته که در نوع خود بی نظیر می باشد.
وی همچنین  اظهار داشت: این دستاورد با کمک و همراهی تمامی پرسنل متخصص و پرتوان هلدینگ محقق شده است و با توجه به طرح های توسعه در دست اقدام در سال1402 خبر های خوشی را در آینده به اطلاع عموم مردم و سهامداران گرامی خواهیم رساند.
پور افغان در ادامه با اشاره به وجود 12 شرکت تابعه و فرعی در زیرمجموعه هلدینگ صنایع مس افق کرمان و نقش این شرکت ها در ارائه خدمات در منطقه  افزود : جایگاه صنعت مس در کشور و منطقه بی‌بدیل است و هلدینگ صنایع مس افق کرمان نیز در راستای ایجاد توسعه اقتصادی منطقه با تمام توان در حال فعالیت می باشد .
وی در پایان یاد آور شد : شرکت طی یک ماه گذشته اقدام به افشا 2 رویداد با اهمیت از شرکت های زیر مجموعه خود شامل تعدیل مثبت 35 درصدی در قرارداد شرکت حمل و نقل و مسافربری راهوار مس  و همچنین انعقاد قرارداد جدید توسط شرکت ملی صنایع مس ایران (کارفرما ) با شرکت جدید التاسیس صنایع مس نوید بابکان در سامانه کدال نموده که تاثیرات مالی ناشی از این 2 رویداد در صورت های مالی تلفیقی آینده منعکس خواهد شد .
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9916
اخبار مرتبط
نظرات شما