• چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024

  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

اعتبار ۵۰۰۰ میلیاردی مکانیزاسیون بخش کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به اینکه متاسفانه تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی فرسوده شده است مقرر شد خط اعتباری ۵ هزار میلیارد تومانی به مکانیزاسیون بخش کشاورزی خصوصا موضوع تراکتور اختصاص پیدا کند...

محمدجواد عسکری در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونین و مسئولین این وزارتخانه، گفت: یکی از مباحث مطرح  شده در نشست امروز در خصوص کشت قراردادی، نحوه اجرا و نظارت بر آن و همچنین خروجی این اقدام بود.
محمدجواد عسکری با اشاره به اینکه با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه را پیش رو داریم از وزارت جهاد کشاورزی خواستیم تا برنامه های خود را در این راستا ارائه کنند، ادامه داد: با اتفاقات رخ داده در برنامه ششم توسعه و اجرای حدودا 30درصد از احکام حوزه کشاورزی قصد داریم تا این شرایط در برنامه هفتم توسعه متفاوت باشد.
وی، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تحقق حداکثری احکام برنامه هفتم توسعه در زمینه کشاورزی را به کار می‌گیریم و در این راستا تمام ظرفیت ها را پای کار می‌آوریم تا زیر ساخت ها به نحو مطلوبی فراهم شوند.
عسکری تصریح کرد: با توجه به اینکه متاسفانه تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی فرسوده شده است مقرر شد خط اعتباری 5 هزار میلیارد تومانی به مکانیزاسیون بخش کشاورزی خصوصا تراکتور اختصاص پیدا کند، شرکت تراکتور سازی نیز متعهد شده است تا پایان سال 20 هزار دستگاه تراکتور را به متقاضیان تحویل دهد./
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5869
اخبار مرتبط
نظرات شما