• پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024

  • پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024
با اعتباری بیش از یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز شد؛

اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای شهربابک

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاها و حومه جنوبی شهرستان شهربابک با اعتباری بیش از یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز شد و با اجرای این طرح ۲۵ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند...

علیرضا عبدیان در حاشیه این آیین افزود: پروژه آبرسانی به روستاها و حومه جنوبی شهرستان شهربابک با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۸۰ ریال اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: این طرح شامل احداث یک باب مخزن یکهزار مترمکعبی در حومه جنوبی شهربابک، آبرسانی به مجتمع خبر شامل خرید و اجرای ۱۷ کیلومتر خط انتقال و احداث ۲ باب مخزن بتنی در مجموع ۷۰۰ مترمکعب، بازسازی ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع روستاهای شهربابک، تکمیل عملیات آبرسانی به مجتمع های مدوار، بن توت، تل غدیر، مسینان و دغندر شامل خرید و اجرای ۱۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن و احداث سه باب ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ۲ باب مخزن ۲۰۰ مترمکعبی است.
عبدیان بیان داشت: یکی دیگر از پروژه هایی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد، تکمیل عملیات آبرسانی به مجتمع های پاقلعه، جومه جنوبی و مرج برفه شهربابک شامل یک باب مخزن هزار مترمکعبی و خرید و اجرای ۱۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن و فولادی است.
به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در پایان گفت: با اجرای پروژه های مذکور، ۲۵ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.
این آیین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آبفا، معاون بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا و جمعی از مسئولان محلی در قالب پروژه آبرسانی به روستاها و حومه جنوبی شهرستان شهربابک برگزار شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9084
اخبار مرتبط
نظرات شما