• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
معاون استاندار خبر داد؛

کانون کارآفرینان برتر کرمان شکل گرفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در ششمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان در سال ۱۴۰۲ گفت: کانون کارآفرینان برتر به عنوان اتاق فکر اشتغال استان خواهند بود...

امیر حسن‌زاده با اشاره به شکل‌گیری کانون کارآفرینان برتر استان و برگزاری انتخابات عنوان کرد: اولین جلسه کانون در معاونت اقتصادی استانداری تشکیل و احکام اعضای هیات مدیره و هیات امنا ابلاع شد.
وی ادامه داد: کانون کارآفرینان برتر به عنوان اتاق فکر اشتغال استان خواهند بود و با توجه به تجربه‌هایی که دارند، ما را در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه رفع موانع برای شناسایی و راه حل مشکلات یاری می‌کنند.
حسن‌زاده افزود: شناسایی مهارت‌ها و بازار مورد نیاز از دیگر مواردی‌ هستند که کانون کارآفرینان برتر استان کرمان دنبال می‌کنند.
به گفته مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: انتخابات کانون کارآفرینان برتر استان از میان ۱۰۰ کارآفرین برتر استانی و ملی کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،وی افزود: اعضای کانون شامل رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، خزانه‌دار و بازرس مشخص شدند که یکسری شخصیت‌های حقوقی از جمله استاندار به عنوان رئیس هیات امنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر، مدیران کل صمت، دارایی، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عضو کانون هستند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10740
اخبار مرتبط
نظرات شما