• دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 29 April 2024

  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 29 April 2024
با حضور استاندار بررسی شد؛

راهبردهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کرمان

در جلسه هماهنگی با حضور استاندار کرمان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و دیگر مسئولان، برنامه‌ها، تکالیف و راهبردهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان بررسی شد...

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، جلسه کمیته هماهنگی استانی با موضوع ماده ۶، توافق‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری کرمان در حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان، شنبه ۱۸ فرورین ماه ۱۴۰۳
به ریاست محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و دیگر اعضا در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.
در این جلسه در خصوص کیفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و تبیین برنامه‌ها، تکالیف و راهبردهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان بحث و گفتگو شد.
همچنین به پیگیری و بررسی وضعیت "تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و استانداری کرمان در حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان" پرداخته شد.
پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده در جهت اجرای تفاهم‌نامه مذکور و ضرورت تسریع در اجرایی شدن مفاد آن مقرر شد، موانع اجرای تفاهمنامه طی جلسات مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10882
اخبار مرتبط
نظرات شما