• شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024

  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024
رئیس اتاق کرمان مطرح کرد؛

تبدیل تهدیدها به فرصت در کرمان آیدکس

رئیس اتاق کرمان در جمع فعالان حوزه های مختلف اقتصادی شهرستان رفسنجان گفت: در همایش سرمایه گذاری و توسعه (کرمان آیدکس) باید از همه ظرفیت ها برای تبدیل تهدیدهای استان از جمله کمبود آب، هوای خشک، عدم توسعه انرژی های تجدیدپذیر، کشاورزی و معدنکاری سنتی به فرصت استفاده کرد...

سیدمهدی طبیب زاده با اشاره به برگزاری همایش کرمان آیدکس از 24 الی 27 اردیبهشت ماه جاری افزود: در این همایش با تاکید بر نگرش فناورانه و نوآورانه با گرایش به سرمایه گذاری به دنبال ایجاد صنایعی برای تولید ثروت و غناوری در کرمان هستیم. وی ادامه داد: در این همایش پیش نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه برای توسعه اقتصادی استان مطرح و بررسی و همچنین شرایط مطلوب برای استقرار نظام کسب و کار پیش برنده در کشور و استان تعریف می شود.
رئیس اتاق کرمان بیان کرد: قرار است 400 هزار میلیارد تومان پروژه برای سرمایه گذاری در این همایش معرفی و ارائه شود که امیدواریم رفسنجان بتواند در حوزه های گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی بتواند 100 هزار میلیارد تومان پروژه معرفی کند. طبیب زاده، تصریح کرد: رفسنجان در گذشته در احداث برخی پروژه ها مانند راه اندازی فرودگاه، شرکت کشت و صنعت، برخی تجهیزات بیمارستانی و... در استان جزء اولین ها بود اما به نظر می رسد مدتی است از گردنه توسعه استان خارج شده که باید به این مسیر برگردد.
رئیس اتاق کرمان اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان طی سال های اخیر تاحدودی توانسته بخشی از این غفلت را جبران کند به طوری که با پیگیری های این مجموعه راه‌اندازی خط ریلی احمدآباد- منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان جز مصوبات سفر ریس جمهور قرار گرفته و همچنین سال گذشته 25 طرح بزرگ سرمایه گذاری در این منطقه نهایی و یا آغاز شده است به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،. وی افزود: شرکت صنایع مس نیز پایه قوی سرمایه گذاری در شهرستان رفسنجان است که اقدامات و فعالیت های خوبی را انجام می دهد که باید قدردان این مجموعه بود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10992
اخبار مرتبط
نظرات شما