• دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024

  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024
هدف‌گذاری‌های مشترک اقتصادی کرمان و سیستان و بلوچستان؛

«ظرفیت‌ بخش خصوصی» اهرم توسعه جنوبشرق

استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با دبیرکل اتاق کرمان گفت: اتاق کرمان تجربه و ظرفیت های بسیار زیادی دارد و در شمار اتاق های مطرح کشور است که می توان از این تجارب و توانایی‌ها برای توسعه اقتصادی منطقه جنوبشرق استفاده کرد...

سردار محمد کرمی افزود: امیدواریم اتاق کرمان هیات های سرمایه گذاری در بخش های مختلف را به حضور در مناطق دارای جاذبه سیستان و بلوچستان به خصوص مناطق ویژه تجاری ترغیب نماید. وی همچنین تعامل، همراهی و همکاری فعالان اقتصادی دو استان را خواستار شد و ادامه داد: اتاق های بازرگانی کرمان و سیستان و بلوچستان باید این ارتباطات را مدیریت کنند و زمینه نشست مشترک فعالان اقتصادی دو استان برای ارتقای همکاری ها فراهم شود.
در ادامه دبیرکل اتاق کرمان ضمن ارائه گزارشی، اقدامات مختلف اتاق کرمان را تشریح و اعلام آمادگی کرد که با همکاری اتاق سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف به ویژه طرح های مطالعاتی و توسعه ای مناطق ویژه همکاری لازم را داشته باشد. حسن امیری افزود: با معرفی و شناسایی بیشتر ظرفیت های اقتصادی جنوب شرق کشور و بهبود نقاط قابل ارتقا می توان بیش از گذشته به توسعه منطقه پرداخت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8080
اخبار مرتبط
نظرات شما