• سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 14 May 2024

  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 14 May 2024
آغاز دور تازه فعالیت کمیسیون صنعت ومعدن اتاق رفسنجان؛

ریل گذاری توسعه صنعتی رفسنجان

در اولین جلسه کمیسیون صنعت ومعدن اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان که با حضور مجید حجت نوقی رییس کمیسیون معدن و حامد بدرآبادی رییس کمیسیون صنعت اتاق کرمان برگزار شد رییس و نایب رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق رفسنجان انتخاب شدند...

اولین جلسه کمیسیون صنعت ومعدن اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان در دوره دهم با حضور روسای محترم کمیسیون معدن اتاق بازرگانی استان کرمان، آقای مجید حجت، کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان کرمان، آقای مهندس بدرآبادی، اداره صمت رفسنجان، آقای مهندس درتاج و جمعی از اعضای فعال در زمینه صنعت ومعدن در محل اتاق بازرگانی دفتررفسنجان برگزار شد.
در این نشست ابتدا دکتر مرتضوی مدیراجرایی اتاق دفتر رفسنجان ضمن خیرمقدم به حضار اهمیت  جلسه را شرح داد.
 مجید حجت رییس اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان ضمن تشکر از حضور و استقبال حاظرین جهت هر گونه همکاری و پیگیری برای رفع مشکلات واحد های صنعتی ومعدنی از طریق اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی سخن گفت و پیشنهاد ایجاد هنرستان مس توسط شرکت ملی صنایع مس ایران جهت تربیت نیروی متخصص و وبورسیه جهت حضور در صنعت را مطرح نمود که با استقبال حاضرین جلسه در خصوص تربیت نیروی متخصص همراه گردید.
در ادامه جلسه، انتخابات ریاست کمیسیون صنعت و معدن اتاق رفسنجان برگزار شد و از بین شرکت کنندگان،مهندس علی باقری کفاش مدیرعامل شرکت بازیافت فلزات نادر به عنوان رییس و مهندس شهرام مژدگانی به عنوان نائب رییس کمیسیون صنعت ومعدن اتاق رفسنجان برگزیده شدند.
در پایان جلسه پس از اینکه افراد با بیان مشکلات و پیشنهادات خود خواستار پیگیری این پیشنهادات در سطوح مختلف شده که در انتها مهندس بدرآبادی ضمن تقدیر از مهندس حجت برای برگزاری این کمیسیون و سطح حاضرین شرکت کننده در جلسه که نشان دهنده جایگاه ویژه شهرستان رفسنجان دارد خواستار برگزاری منظم این جلسات و آمادگی استان جهت پیگیری دغدغه های اعضای کمیسیون در سطوح بالاتر را دارد.


 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9658
اخبار مرتبط
نظرات شما