• دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 29 April 2024

  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 29 April 2024
رئیس اتاق کرمان مطرح کرد؛

ریل اقتصاد استان کرمان تعویض شود

رئیس اتاق کرمان در نشست هیات نمایندگان اتاق با جمعی از نمایندگان منتخب استان در مجلس با اشاره به تجدیدناپذیر بودن منابع استان به ویژه معادن گفت: باید ریل اقتصاد استان تعویض شود تا اگر روزی منابع معدنی و محصولات کشاورزی بسیار کم بود، بتوان با تولید محصولات حاصل از تکنولوژی استان را اداره کرد...

سیدمهدی طبیب زاده، افزود: از نمایندگان منتخب مردم که آمادگی قوی خود را برای پیگیری مسائل اقتصادی اعلام و عزم خود را برای تاثیرگذاری جزم کرده اند، درخواست می شود که در تعویض این ریل اقتصادی کمک کنند. وی ادامه داد: اتاق کرمان به عنوان مشاور سه قوه، پشتوانه علمی و کارشناسی و همچنین تعامل خوبی با دولت، دانشگاه و نمایندگان مجلس دارد و در اتاق نیز مرکز مطالعات و پژوهش های اقتصادی و اندیشکده های آب و انرژی در حوزه های مختلف فعال هستند.
طبیب زاده، خاطرنشان کرد: پایش فضای کسب و کار استان در 28 شاخص انجام می شود و همچنین با تسلط به قوانین و مقررات حوزه های اقتصادی مصوبات شورای گفت و گو از کیفیت و پختگی بالایی برخوردار است. رئیس اتاق کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: عزم کشور و دولت برای جهش اقتصادی کشور است و امیدواریم دوره جدید فعالیت مجلس شورای اسلامی موجب تحول اساسی در استان باشد.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دومین همایش کرمان آیدکس از 24 الی 27 اردیبهشت ماه  سال جاری اشاره کرد و گفت: در این همایش ظرفیت ها و نیازهای استان در توسعه زیرساخت ها و همچنین فرصت های سرمایه گذاری معرفی می شوند و مدیران ارشد اقتصادی، شرکت های سرمایه گذاری، نهادهای مالی و اصحاب رسانه ملی و استانی حضور خواهند داشت. طبیب زاده تصریح کرد: در این همایش 20 پنل تخصصی در حوزه های مختلف اقتصادی برگزار می شود و مشخصات و توضیحات هر پروژه با جزئیات مشخص است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10876
اخبار مرتبط
نظرات شما